ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آموزش درست کردن پیل آف دور ناخن
  • آموزش

آموزش درست کردن پیل آف دور ناخن

  • 1403-02-05 02:25:36

آموزش درست کردن پیل آف دور ناخن:

پیل آف چیست؟

در واقع پیل آف یعمی ورقه ای جداکردن چیزی. پیل آف ناخن دارای مواد لاکتس است که خاصیت خشک شدن سریع را دارد و به راحتی از دور ناخن کنده میشود.اغلب خانم ها همیشه دچار این مشکل میشوند که در حین لاک زدن، اطراف ناخن هایشان نیز به لاک آغشته می شود. پس از این رو  میتوانند قبل از لاک زدن با ناخن هایشان از پیل آف ناخن استفاده کنند تا ناخن های زیبا تری برای دستان خئد داشته باشند. برای تمیز کردن لاک اطراف ناخن میتوانند از استون استفاده کنند که همین کار موجب خراب شدن لاک روی ناخن هایشان می شود.

شما با زدن یک لایه پیل آف اطراف ناخن هایتان می توانید لاک ناخنی تمیز و مرتبی را روی ناخن هایتان داشته باشید و بعد پیل آف را از پوست دور ناخن ها بردارید.

روش ساختن پیل آف ناخن در خانه:

  1. چسب چوب
  2. آب
  3.  شیشه خالی لاک
70درصد از شیشه را چسب چوب و 20 درصد از آن را آب پر کنید و سپس تمام مواد را ترکیب کنید تا در یکدیگر حل شوند . حال پیل آف شما آماده می باشد.

آموزش استفاده از پیل آف:

بعد از مانیکور کردن کوتیکول ناخن و قبل از زدن لاک ،یک لایه از پیل اف را به قسمت دور ناخن، قسمت کوتیکول ناخن بزنید و اجازه دهید تا بطور کامل خشک شود. سپس بعد از اتمام کار طراحی یا زدن لاک و پس از خشک شدن لاک ،با ناخن یا پنس به راحتی پیل آف را از روی پوست جدا کنید.   

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام