ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آموزش لاک ژل چشم گربه ای
  • آموزش

آموزش لاک ژل چشم گربه ای

  • 1403-02-06 14:04:42
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی " وسایل مورد نیاز برای زدن لاک ژل چشم گربه ای  ، نحوه زدن لاک ژل چشم گربه ای روی ناخن بپردازیم. حتما تا الان اسم لاک های چشم گربه ای به گوشتان خورده است که طرح های چشم گربه ای به چه صورت روی ناخن ایجاد می شوند. کار کردن با این لاک ها بسیار آسان بوده زیرا در این نوع لاک ها آهن با رنگی متفاوت از لاک ، به کار برده شده است که به وسیله ی مگنت می توان طرح های زیادی روی ناخن ایجاد کرد.

وسایل مورد نیاز برای زدن لاک ژل چشم گربه ای:

1-بافر 2- ضد قارچ 3- پرایمر ژل 4- بیس کات 5- لاک ژل چشم گربه ای 6- مگنت لاک چشم گربه ای 7- تاپ شاین 8- دستگاه یووی 

نحوه زدن لاک ژل چشم گربه ای روی ناخن :

1-مانیکور را بطور کامل روی ناخن انجام دهید . 2- روی ناخن را بافر بکشید تا چربی ناخن از بین برود و ناخن کاملا صاف و یکدست شود. 3- ضد قارچ بزنید، کمی صبر کنید تا و بعد از خشک شدن آن روی کل سطح ناخن را پرایمر ژل بزنیدو اجازه دهید تا خشک شود. 4- بی سکات ژل را روی ناخن بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا خشک شود. 5- در این مرحله هر نوع رنگ لاک ژل چشم گربه ای را که دوست دارید را انتخاب کنید. 6- لایه ای نازک از لاک ژل چشم گربه ای را روی ناخن بزنید. 7- مگنت مخصوص لاک ژل چشم گربه ای را نزدیک به ناخن نگه دارید و طرح مورد نظر خود را روی ناخن ایجاد کنید. 8- دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا لاک ژل چشم گربه ای خشک شود. 9- در آخرکار نیز، کل سطح ناخن را تاپ شاین بزنید و دوباره دست را داخل دستگاه یووی گزاشته تا تاپ شاین خشک شود.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

اگر شما هم تجربه ای در این موضوع دارید، خوشحال میشیم که اون رو با ما به اشتراک بزارید. از اینکه با این مقاله در مارکتمون همراه بودین ، متشکریم !

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام