ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آموزش کاشت ناخن موزاییکی
  • آموزش

آموزش کاشت ناخن موزاییکی

  • 1403-01-30 03:34:13
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : کاشت ناخن گلاشیر یا موزاییکی ، لوازم مورد نیاز برای کاشت موزاییکی و  آموزش مراحل کاشت موزاییکی بپردازیم . همراه ما باشید ؛

کاشت ناخن گلاشیر یا موزاییکی چیست؟

یکی دیگر از مدل های کاشت ناخن که حالتی یخی برای قسمت فرنچ ناخن ایجاد میکند، کاشت گلاشیر یا کاشت موزاییکی نام دارد. در کاشت ناخن مدل گلاشیر، از فویل آلومینیوم چروک شده در بیس کار استفاده میکنند و قبل از شروع موادگذاری روی ناخن، فویل را روی فرمر ناخن قرار میدهند که بعد از خشک شدن مواد، روی خطوط فویل حالتی کریستالی روی ناخن پدیدار میشود.  

لوازم مورد نیاز برای کاشت موزاییکی یا گلاشیر:

1-عقب زن 2-نیپر 3-سوهان دستی 4-ناخن گیر 5-بافر 6-ضد قارچ 7-پرایمر 8-فرمر ناخن 9-فویل آلومینیوم 10-پودر کاشت ناخن 11-قلم کاشت ناخن 12-لوازم طراحی ناخن 13-تاپ شاین 14-دستگاه یووی  

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

آموزش مراحل کاشت موزاییکی یا گلاشیر ناخن:

1-برای انجام کاشت روی ناخن ابتدا لازم است که زیرسازی و مانیکور های لازم را انجام دهید. 2-با عقب زن کوتیکول های اطراف ناخن را کنار بزنید و با استفاده از نیپر به آرامی پوسته های اضافی اطراف ناخن را ببرید و با ناخن گیر قد ناخن ها را هم اندازه کنید. 3-روی سطح ناخن را بافر بکشید تا هم چربی اضافی ناخن گرفته شود و هم روی سطح ناخن خط و خش بیفتد. 4-روی کل سطح ناخن را ضدقارچ بزنید، کمی زمان دهید تا خشک شود و سپس به کل سطح ناخن ، پرایمر بزنید. 5- فرمر اندازه ناخن را انتخاب کنید و به خوبی آن را نصب کنید. 6-قسمتی مستطیلی شکل را از آلومینیوم برش بزنید و آن را با انکشت کمی مچاله کنید تا چروک شود. 7-فویل را باز کنید و مقداری کوچک از آن را قیچی کنید تا فویل در لبه آزاد ناخن قرار گیرد. 8-موادگذاری را روی ناخن شروع کنید و مقداری پودر کلیر بردارید و روی یک سوم سطح ناخن بگذارید و به سمت فویل بکشید. 9-زمان دهید تا پودر خشک شود ، سپس فرمر را به آرامی از سطح ناخن جدا کنید. 10-حالا نوبت به مواد گذاری در قسمت ریشه ناخن می باشد. 11-میتوانید سطح کاشت موزاییکی خود را با انواع دیزاین ها، تزیئن کنید. 12-برای محکم شدن کاشت باید روی کل سطخ ناخن را با پودر کلیر پر کنید و سپس روی آن را بافر بکشید تا ناخن دارای سطحی صاف باشد. 13-در آخر کار روی ناخن را تاپ شاین بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید.     
  نظر شما درباره ی کاشت ناخن گلاشیر یا موزاییکی ، لوازم مورد نیاز برای کاشت موزاییکی و  آموزش مراحل کاشت موزاییکی چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام