ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

آموزش کف سابی پا
  • آموزش

آموزش کف سابی پا

  • 1403-01-09 19:48:10
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” آموزش کف سابی پا ، مزایای کف سابی ، وسایل مورد نیاز برای کف سابی پا ، آموزش مراحل کف سابی پا ” بپرداریم. همراه ما باشید؛
کف سابی پا برای کسانی مفید می باشد که کف پای خشک و یا در پاشنه پای آنها ترک وجود دارد. شما میتوانید برای اینکه پاهایی نرم و لطیف داشته باشید، کف سابی پا را امتحان کنید. در کف سابی پا از رنده پا یا سوهان های مخصوص پا استفاده می شود. برای یادگیری کف سابی پا در مجله مارکتمون مراحل زیر را دنبال کنید:

مزایای کف سابی:

1-بهبود گردش خون 2-ایجاد آرامش 3-اکسیژن رسانی به پا 4-پاکسازی پوست پا 

وسایل مورد نیاز برای کف سابی پا:

1-سوهان و رنده پدیکور 2-حوضچه یا کاسه برای آب 3-آب گرم 4- روغن زیتون یا روغن نارگیل 5- صابون یا شامپو 6-حوله ای تمیز  

آموزش مراحل کف سابی پا:

1-کاسه ای از آب گرم و صابون را آماده کنید. بطوری که خیلی جوش نباشد. برای لطیف تر شدن پوست پا میتوانید کوکتل های پدیکور ، نمک دریایی و یا روغن زیتون را در آب حل کرده و پاهایتان را به مدت 15 دقیقه درون آب گذاشته تا پوست پاهایتان نرم شود. 2-بعد از نرم شدن پوست پاهایتان ، آنها از آب خارج کنید و با حوله تمیز پاهایتان را خشک نمایید. دقت کنید که رطوبت پاها کاملا از بین نرود تا هنگام سوهان کشی باعث سوزش و خونریزی نشود. 3-رنده پدیکور را با فشاری کم بطور یکطرفه روی قسمت های ضخیم پوست پا بکشید. 4- سپس از سوهان پدیکور استفاده کرده و قسمت هایی که لازم دارد را با حرکت عقب و جلو ، سوهان کشی کنید. 5- به حدی این کار را انجام دهید تا سطح پا کاملا نرم شود.  
6-در آخر کار نیز پاها را  با لوسیون و یا کرم های نرم کننده پا ماساژ داده تا رطوبت پاها حفظ شود.   
نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام