ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

ارتودنسی ناخن پا چیست؟
  • آموزش

ارتودنسی ناخن پا چیست؟

  • 1403-01-09 23:51:52
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” ارتودنسی ناخن پا چیست ، دستگاه ارتودنسی ناخن پا چیست ، لوازم مورد نیاز برا یارتودنسی ناخن پا و  یادگیری مراحل ارتودنسی پا  ” بپرداریم. همراه ما باشید؛
فرو رفتن ناخن در گوشت پا همیشه برای اکثر افراد اتفاق افتده است که ناخن پا درون گوشت اطراف پا رشد می کند. این عارضه می تواند به علت دلایل مختلفی مانند کوتاه کردن نامناسب ناخن ها و یا رعایت نکردن بهداشت فردی رخ دهد. این مشکل بییشتر برای انگشت بزرگ پا اتفاق می افتد که روش هایی برای درمان آن وجود دارد ، یکی از این روش ها ، ارتودنسی ناخن پا می باشد که با کمک دستگاه ارتودنسی انجام میشود.

دستگاه ارتودنسی ناخن پا چیست ؟

برای اینکه به راحتی ناخن را از گوشت پا بیرون بیاورید باید دستگاه ارتودنسی را بطور کامل تمیز کنید و سپس قلاب های دستگاه را به دو طرف ناخن وصل کنید. به آرامی پیچ اصلی دستگاه را بچرخانید و با کمی فشار به مرکز ناخن ، قوس ناخن اصلاح می شود.  

لوازم مورد نیاز برا یارتودنسی ناخن پا :

1-دستگاه ارتودنسی 2-کوکتل پدیکور 3-شسوار 4-نرم کننده یا لوسیون پا  

یادگیری مراحل ارتودنسی پا :

1-ابتدا کوکتل را در آب ولرم حل کرده و پاها را در آب قرار دهید تا ناخن های پا نرم شود . سپس پاها را از آب بیرون آورده و آنها را کاملا خشک کنید. 2- دو قسمت گیره مانند ارتودنسی ناخن را زیر دو لبه ی کنار ناخن بگذارید و به آرامی پیچ اصلی دستگاه را سفت کرده و آن را روی ناخن پا ثابت کنید. 3-پا را با دستگاه ارتودنسی ناخن درون آب بگذارید و اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه در آب باشد تا نرم شود. 4- دستگاه ارتودنسی دارای یک زین است که روی ناخن گذاشته میشود و با چرخاندن پیچ روی دستگاه میتوان آن را اندازه ناخن تنظیم کرد تا روی ناخن فشار ایجاد شود و لبه های آزاد ناخن پا را بلند کند تا ناخن پا از گوشت پا خارج شود. بعد از انجام این کار ، پا ها را 5 دقیقه مقابل باد سرد شسوار قرار دهید. 5- در آخر کار نیز دستگاه ارتودنسی را از روی ناخن جدا کنید. بعد از جدا کردن دستگاه میتوانید ناخن های پا را سوهان کشی کنید تا دوباره ناخن پا داخل گوشت نرود.     
نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام