ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

بادی میست چیست؟
  • آموزش

بادی میست چیست؟

  • 1403-01-10 08:11:17
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” بادی میست چیست و نحوه استفاده از بادی میست ” بپرداریم. همراه ما باشید؛  

بادی میست چیست؟

بادی میست نوعی رایحه بر پایه آب می باشد که مانند قطرات بسیار ریز روی تمام بدن اسپری می شود و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

چطور بادی میست مناسب خود را انتخاب کنیم؟

بادی میست مانند عطر در گروه های بویایی قرار دارد و دارای رایحه های سرد و گرم می باشد که شما می توانید بادی میست مناسب خود را با رایحه ی دلخواه خود انتخاب کنید.  

بادی میست = عطری بصرفه

اگر شما هم علاقه زیادی به عطر دارید اما بخاطر وجود قیمت بالا امکان داشتن همه ی عطر ها را ندارید، بادی میست این امکان را به شما میدهد تا با به صرفه ترین قیمت آن را خریداری کرده و انواع رایحه های مد نظر خود را داشته باشید.  

نحوه استفاده از بادی میست :

از بادی میتوانید فقط برای تمام نقاط بدن به جز زیر بغل و صورت استفاده کنید. برای انجام این کار نیز لازم است ؛ بادی میست را با فاصله ای مناسب روی قسمت های بدن اسپری کنید.   چند پیشنهاد برای ماندگاری بیشتر بادی میست روی بدن: 1-پیشنهاد می شود بعد از حمام از بادی میست استفاده کنید. 2-پیشنهاد می شود بعد از اسپری کردن بادی میست چند لحظه صبر کنید تا رایحه ی آن جذب پوستتان شود . 3-اسپری کردن بادی میست روی قسمت های پشت پا و ساعد دست ، پخش بوی بهتری دارد. 
  نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام