ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
باورهای مختلف نسبت به آرایش ابرو
  • آموزش

باورهای مختلف نسبت به آرایش ابرو

  • 1403-02-01 02:10:00
مدها مدام تغییر می کنند، اما یک چیز  ثابت است و آن آرایش ابروهای یکنواخت و پرپشت  و مرتب است.. ابروهای مرتب به فرم دهی صورت و ایجاد ظاهری طبیعی کمک می کند. با این حال، همه دارای ابروهای ضخیم و جذاب نیستند. برخی از ما ابروهای نازک یا کم پشتی داریم و همیشه به دنبال راه هایی برای پرپشت تر کردن آنها هستیم. ممکن است دشوار به نظر برسد، اما به لطف راهنمای متخصص ما، بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. برای اینکه بدانید چگونه ابروهای پرپشت داشته باشید و به طور طبیعی آنها را پر کنید، با ما همراه باشید.  

انواع فرم های ابرو

در حالی که هیچ ابرویی شبیه هم نیست، اکثر آنها را می توان در یکی از پنج دسته طبقه بندی کرد. آنها می توانند S شکل، زاویه سخت، زاویه نرم، مستقیم یا گرد باشند. به عنوان یک قاعده کلی، جذاب ترین شکل برای شما شکلی است که با ویژگی های صورت شما بهترین هماهنگی را دارد.  

ابروهای نازک یا ابروهای ضخیم ؟ مسئله اینست!

همانطور که همه ما شکل ها و اندازه های متفاوتی داریم، ابروهای ما نیز متفاوت هستند! با این حال، همه فرم های ابرو به چهره شما نمی آیند. یک ابروی بد شکل که بیش از حد ضخیم یا نازک باشد یا کمی بالای سر باشد می تواند کل ظاهر شما را خراب کند. اگر ابروهای شما به طور طبیعی پرپشت هستند، هم می تواند یک نعمت باشد و هم یک نفرین. اگرچه برای فرم دادن به ابروهایتان و حفظ ظاهری مرتب ممکن است کمی کار کنید، اما ظاهری طبیعی خواهید داشت. از طرف دیگر، ابروهای نازک ظاهری ملایم تر و زنانه تر دارند. اگرچه، گاهی اوقات ممکن است غیرطبیعی به نظر برسند و نظافت آنها سخت تر باشد. مهم نیست که چه مدلی را انتخاب می کنید، مهم است که خیلی از ابروهای طبیعی خود منحرف نشوید. از این گذشته، فرم ابرویی عالی همان شکلی است که با صورت شما می آید. پس به دنبال طبیعی بودن ابروهای خود بروید و سعی نکنید تا بیش از حد به آن دست بزنید.

چه فرم ابرویی به من می آید؟

اکثر اشکال صورت در یکی از پنج دسته قرار می گیرند. آنها می توانند گرد، مربع، بیضی یا بلند باشند و بهتر است ابروهای خود را متناسب با فرم خاص صورت خود مرتب کنید. از این گذشته، ابروهای شما به صورت ابعاد می بخشد. اگر صورت شما گرد یا بیضی شکل است، توصیه می کنیم ابروی ضخیم تر با قوس کمی داشته باشید تا صورت شما بلندتر به نظر برسد. از طرف دیگر، اگر صورت مربعی شکل دارید، ممکن است بخواهید ابرویی با زاویه کمتر امتحان کنید. اضافه کردن مقداری گردی به شکل آنها، زوایای بیرون زده صورت شما را نرم می کند. اگر صورت شما کشیده است، ممکن است بخواهید شکل ابروی صاف را امتحان کنید، زیرا این رد افقی صورت شما را نرم می کند. ابروی ضخیم تر نسبت به فرم نازک تر، طبیعی تر به نظر می رسد.  

آیا ابروهای ضخیم جذاب هستند؟

به جرات می توان گفت که ابروهای پرپشت و پررنگ بسیار جذاب هستند. افراد مشهوری مانند Cara Delevigne و Lily Collins ثابت کرده اند که این روند مزایای زیادی دارد. ابروهای پررنگ و مرتب برای قاب صورت شما کار می کنند و واقعاً ویژگی های شما را برجسته می کنند. بعلاوه، شما کارهای زیادی می توانید انجام دهید  و به راحتی می توانید با کمی برداشتن و پیرایش آنها را به سبک دلخواه خود تبدیل کنید. 
 

ترند ابروهای فوق پرپشت 

ابروهای نازک مثل مداد را فراموش کنید. اکنون، همه چیز در مورد ابروهای فوق العاده پرپشت است. حرکت جسورانه ابرو با کارا دلوین شروع شد. ابروهای قوی و پررنگ تقریباً برای هر چهره ای عالی به نظر می رسند و ظاهری عجیب و مرموز می بخشند. و در حالی که بسیاری سعی کرده‌اند پیش‌بینی کنند که چه زمانی این روند از مد می‌افتد، واضح است که ابروهای پرپشت به این زودی‌ها به پایان نمی رسند.  

نحوه انتخاب رنگ ابروی مناسب

انتخاب مداد ابروی مناسب می تواند مشکل باشد. این فقط برای هماهنگی با موهای شما نیست، بلکه رنگ چشم و رنگ پوست شما نیز هماهنگ است. سایه مناسب شما بسته به میزان موهای ابروی شما می تواند متفاوت باشد. اگر ابروهای پرپشتی دارید، توصیه می کنیم سعی کنید تا حد امکان رنگ را با هم هماهنگ کنید. از طرف دیگر، اگر ابروهای کم پشتی دارید، فکر می کنیم برای خانم های تیره بهتر است یک یا دو درجه از رنگ موهایشان روشن تر باشند. در مورد خانم‌های با موهای روشن، توصیه می‌کنیم دو درجه تیره‌تر از رنگ موهای سر باشد. این توصیه ها برای شما می تواند بسیار کمک کننده باشد و آرایش ابرو شما را متفاوت کند.

چند سوال پرتکرار در خصوص ابروها که اغلب می پرسند:

چگونه می توانم ابروهایم را در 2 روز رشد دهم؟

متأسفانه، نمی توانید ابروهای خود را در دو روز رشد دهید، زیرا متوسط ​​چرخه رشد ابروهای شما سه تا چهار ماه است. اگر برای یک موقعیت خاص به ضخامت بیشتری نیاز دارید، بهترین کار این است که آنها را با مداد ابرو، سایه چشم یا پودر پر کنید. سایر گزینه های دائمی تر عبارتند از تتو و میکروبلیدینگ

ابروها چقدر باید پرپشت باشند؟

ضخامت ایده آل ابرو بستگی زیادی به شکل و تراکم طبیعی شما دارد. شما می خواهید با آنچه دارید کار کنید، بنابراین نتیجه خیلی متفاوت نخواهد بود و همچنان این نعمت خدادادی شماست و ویژگی های واقعی شما را منعکس می کند. به نظر میرسه این راه بهتر باشه که  با بررسی اینکه چه شکلی برای ابروها مناسب‌تر است، شروع کنید و سپس تصمیم بگیرید که از چه تکنیکی برای پر کردن آنها استفاده کنید. اگر در مورد ضخامت آن مطمئن نیستید، از نازک‌تر شدن شروع کنید و هنگام فرم دادن به سمت بالا بروید.  

آیا وازلین به رشد ابروها کمک می کند؟

وازلین برای مرطوب کردن پوست اطراف ابروها عالی است، اما در واقع باعث رشد مو نمی شود. مرطوب نگه داشتن و تغذیه مناسب این ناحیه به موهای شما کمک می کند تا ضخیم تر و پرتر دیده شوند و از شکستگی و خشکی آن جلوگیری کنید. این راهها را همواره به یاد داشته باشید. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام