ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

تتو صورت چیست؟
  • آموزش

تتو صورت چیست؟

  • 1403-01-10 12:59:07
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ”  تتو صورت چیست ، تتو لب ، تتو چشم ، تتو ابرو ، عوارض تتو  ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

تتو صورت چیست؟

در واقع تتو کشیدن ، نقش روی بدن می باشد که میتواند طرح آن برای هر کسی متفاوت باشد. تتوی صورت و بدن رنگدانه هایی هستند که با سوزن هایی به زیر پوست تزریق می شود . این تتو ها مدت ها می تواند روی بدن ماندگاری داشته باشد .

انواع تتو لب:

1-میکروبلیدینگ لب 2- میکروپگمنتیشن لب در میکروبلیدینگ به کمک سوزن های خالکوبی ، رنگدانه هایی به لایه های سطحی پوست لب تزریق میکنند تا لب ها برجسته تر شوند. ماندگاری این روش زیاد نیست و هر 5 الی 6 ماه باید ترمیم شود .  در تکنیک میکروپگمنتیشن ، رنگدانه ها عمیق تر به داخل پوست نفوذ کرده و ماندگاری بالاتری دارند .     

انواع تتو چشم:

1-بن مژه 2- خط چشم دائمی بن مژه که نام دیگر آن هاشور و یا میکروپیگمنتیشن می باشد، کمک می کند تا رنگدانه هایی بین تار مو مژه ها تزریق شود تا تراکم آن را بیشتر نماید. در این روش به کمک یک سوزن مخصوص ، جوهر به داخل فضای خالی بین مژه ها ریخته میشود. خط چشم دائمی یکی دیگر از روش های خالکوبی چشم می باشد که بر اساس فرم چشم افراد ، خط چشم پشت پلک آنها کشیده می شود. ماندگاری این روش برای افرادی که ورزش میکنند با کسانی که فرصت آرایش کردن را ندارند ، بسیار مناسب می باشد.     

انواع تتو ابرو:

1-تتوی ابرو 2- شیدینگ ابرو بسیاری از بانوان برای اینکه به ابرو های خود فرم زیبا بدهند ، از تتو ابرو استفاده می کنند. روش کاربردی تتو ابرو به این صورت است که یک قالب برای ابرو روی صورت ترسیم میشود و داخل قالب بطور کامل پر می شود ، که در این روش ابروها از حالت طبیعی خود خارج می شوند.   

عوارض تتو :

1-دارای خونریزی و درد زیاد است. 2- اگر مواد بهداشتی در این روش رعایت نشود، می تواند باعث انتقال آلودگی و ایجاد عفونت به همراه داشته باشد . 3-اختلال پوستی ، حساسایت، قرمزی و در موارد خیلی حاد سرطان پوست از عوارض تتو به حساب می آید.   
نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام