ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

تشخیص لوازم آرایشی فاسد
  • آموزش

تشخیص لوازم آرایشی فاسد

  • 1403-01-09 14:44:15
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی:” تشخیص لوازم آرایشی فاسد ” بپردازیم. همراه ما باشید ؛
 

1-تغییر رنگ :

اگر متوجه شدید که لوازم آرایشی شما تغییر رنگ داده است ، باید بدانید که فاسد است و باید آن را دور بیندازید. این تغییر رنگ میتواند نشان دهنده این نکته باشد که عمر لوازم آرایشی و تاریخ انقضای آن گذشته است.  

2- ازبین رفتن بافت و احساس خشکی و نرمی کمتر در هنگام استفاده :

محصولات کرمی باید درست مانند کرم ها، نرم عمل کند. اگر شما احساس کردید که محصولات کرمی دیگر آن حس نرمی قبل را ندارد ، نشان دهنده ی آن است که دیگر بافت آن از بین رفته و فاسد شده است که احتمالا میتواند به دلیل تمام شدن تاریخ انقضای آن محصول باشد.  

3-بو:

یکی دیگر از راه های تشخیص خرابی و فاسد شدن لوازم آرایشی ، بوی آن است. برای مثال اگر متوجه شدید که ریملتان بویی مانند بوی گازوئیل میدهد، باید بدانید که دیگر فاسد شده و نباید از آن استفاده کنید.  

4-دیدن توده های مواد :

مواد آرایشی نباید دارای توده های حجیم باشد. اگر دقت کردید که هر گونه چیز سخت در مواد آرایشی وجود دارد ، دیگر از آن محصول دیگر استفاده کنید چون این مورد نشان دهنده فاسد محصول آرایشی می باشد.  

 

توصیه و پیشنهاد هایی درباره لوازم آرایشی :

1-استفاده کردن از لوازم آرایشی فاسد و تاریخ گذشته باعث عفونت میشود. 2-همیشه تمیز کردن وسایل آرایشی جواب نمیدهد. 3- به هیج وجه لوازم آرایشی خودر را در حمام یا دستشویی نگه ندارید ؛ زیرا به فاسد شدن زود تر آنها کمک میکیند.
نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام