ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
تفاوت مش مو با هایلایت مو
  • آموزش

تفاوت مش مو با هایلایت مو

  • 1403-02-06 03:17:06
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ”تفاوت مش مو با هایلایت مو ، انواع هایلایت مو  ” بپرداریم. همراه ما باشید؛  

تفاوت مش مو با هایلایت مو

یکی از روش های رنگ کردن مو مش کردن مو می باشد که در آن دو رنگ در تضاد با یکدیگر باشند. مش کردن مو نیازمند داشتن دکلره و اکسیدان است . در مش و هایلایت تلاش بر این است تا رنگ پس زمینه با قسمتی که دوباره رنگ می شود، متفاوت باشد. اما اگر رنگ های قسمت های جدید روشن تر از رنگ های اصلی مو باشد ، به آن هایلایت گفته می شود. در مش کردن مو رنگ اصلی مو روشن تر می باشد و تار های جدید مو تیره تر می شوند و حتما از دکلره هم باید استفاده شود . اگر هم از دکلره استفاده نشود ، میتوان مو ها را هایلایت کرد.

انواع هایلایت مو:

1-تیکه ای:

در مش تکه ای ، رنگ هایلایت باید چند درجه از رنگ پایه مو روشن تر باشد . اگر دارای موهایی پرپشت می باشید ، این نوع هایلایت مناسب شماست. 

2-فویل :

هایلایت با فویل سیله ای کمکی برای پیچاندن مو و رنگ کردن آن می باشد که شما میتوانید از این هایلایت نیز برای زیباتر کردن موهایتان استفاده کنید.  

3-آمبره:

یکی از پرطرفدار ترین رنگ موها، آمبره مو می باشد ، که آسیب کمتری به موهای شما وارد میکند.   

برای خرید محصولات رنگ مو اینجا کلیک کنید.


نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام