ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

درست کردن 3 اسکراب لب خانگی
  • آموزش

درست کردن 3 اسکراب لب خانگی

  • 1403-01-09 14:53:02
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به آموزش : درست کردن 3 اسکراب لب خانگی  بپردازیم . همراه ما باشید ؛   استفاده کردن از اسکراب لب می تواند پوست های مرده لب را از بین ببرد و ظاهری زیبا برای لب های شما ایجاد کند. شما میتوانید برای داشتن لب هایی برجسته و لطیف از اسکراب های لب خانگی استفاده کنید.  

1-اسکراب لب نعناع:

این اسکراب میتواند لب های شما را برجسته تر نشان دهد . برای درست کردن اسکراب لب نعناع،2قاشق غذاخوری شکر، 10قطره عصاره نعناع، نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ه مخلوط کنید و این اسکراب را به مدت 2الی3 دقیقه روی لب های خود بصورت دورانی ماساژ داده و 4دقیقه بعد آن را با آب ولرم بشورید.  

2- اسکراب لب با پودر کاکائو:

این اسکراب باعث میشود تا لب هایی درخشان داشته باشید و از پوسته پوسته شدن لب هایتان نیز جلوگیری کنید. برای درست کردن این اسکراب کافیست ؛ 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای، 1قاشق غذاخوری پودر کاکائو، 1قاشق غذاخوری عصاره وانیل، نصف قاشق غذاخوری عسل و 2قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. این ترکیب را به مدت 2 دقیقه روی لب هایتان ماساژ داده و بعد از گذشت 4 دقیقه، لب هایتان را با آب گرم بشورید.  

3-اسکراب لب آبلیمو:

لیمو باعث میشود پوست های مرده لب از بین برود و باعث شادابی لب ها نیز میشود. برای درست کردن این اسکراب کافیست؛ 1قاشق غذاخوری آبلیمو، 1قاشق غذاخوری وازلین و 2 قاشق غذاخوری شکر را کنار بگذارید. ابتدا شکر  و وازلین را با هم ترکیب کرده و آبلیمو را کم کم به آن اضافه کنید. این اسکراب باید 3دقیقه روی لب بماند و سپس بعد از گذشت 5 دقیقه لب ها را با آب گرم بشورید.     
  نظر شما درباره ی ” درست کردن 3 اسکراب لب خانگی ” چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام