ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
درشت نشان دادن چشم با سایه چشم
  • آموزش

درشت نشان دادن چشم با سایه چشم

  • 1403-01-30 13:00:50
در این مقاله میخوایم نگاهی به درشت نشان دادن چشم با سایه چشم و سایه زدن چشم بیندازیم . پس همراه مجله مارکتمون باشید.

سایه زدن چشم گرد :

نوع خط چشم مناسب و سایه  از اولین نکات چشم های گرد می باشد و باید آن را بدانید. خط چشم های چشم گربه ای برای این مورد مناسب وعالی می باشند. در آخر هم با ریمل مناسب میتوانید کار میکاپ را تمام کنید. ابتدا برای سایه زدن چشم گرد باید  برای زیر استخوان ابرو، سایه ای روشن استفاده کنید. همچنین روی گوشه ی داخلی چشم ها را هم باید از سایه روشن استفاده کرد. بهترین گزینه استفاده از رنگ سفید است ، اما اگر دوست ندارید رنگ سفید استفاده کنید،از رنگی استفاده کنید که خیلی تیره نباشد. برای اینکه پلک ها فرم پیدا کند ، سایه را از قسمت بیرون پلک به داخل و میانه چشم ها بکشید.     

سایه زدن چشم بادامی :

کشیدن سایه چشم بادامی سخت نیست زیرا بیشتر چشم ها بادامی می باشد. میتوانید به روش قبل سایه را روی چشمتان بکشید و اصلا دنبال تغییر فرم سایه زدن نباشید .  

سایه زدن پلک های افتاده:

فکر میکنید پلک های افتاده ، سایه زدن  مخصوص به خود رادارند؟ جواب مثبت است. به لایه ی اضافه پوست که زیر ابرو قرار دارد افتادگی پلک میگویند. نکته اول این است که  احتیاجی به روشن کردن اطراف چشم وجود ندارد. روی قسمتی از پلک  فقط کمی سایه تیره بزنید.طوری بمالید تا چشم ، حالت گرد درست شود.   

برای خرید محصولات آرایش چشم اینجا کلیک کنید.    


  نظر شما در درشت نشان دادن چشم با سایه چشم و سایه زدن چشم چیست؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام