ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
درمارولر چیست ؟
  • آموزش

درمارولر چیست ؟

  • 1403-01-30 23:55:46
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” درمارولر چیست ، فواید درمارولر ، عوارض درمارولر ، روش استفاده از درمارولر   ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

درمارولر چیست ؟

درمارولر یکی از روش هایی می باشد که برای جوانسازی پوست انجام میشود. درمارولر دستگاهی مانند تیغ است که سر آن یک غلتک دارد و روی غلتک سوزن های بسیار ریزی موجود است که در زمان کشیده شدن روی پوست صورت، سوراخ های ریزی به وجود می آید. اندازه سوزن ها در درمارولر بین 2 دهم الی 2 میلی متر متغیر می باشد. از روش جوانسازی پوست میتوان برای صاف کردن پوست ، از بین بردن جای جوش و لکه های پوستی ، ترک های به وجود آمده در زمان بارداری و جای زخم استفاده کرد.

فواید درمارولر :

1-جوانسازی پوست 2-کاهش چین و چروک های به وجود آمده در پوست 3-ایجاد شفافیت در پوست 4- کلاژن سازی در پوست

عوارض درمارولر :

این دستگاه یک وسیله شخصی به شمار میرود و توصیه می شود قبل بعد از استفاده ، آن را حتما ضدعفونی کنید. به هبچ وجه این دستگاه را به کسی قرض ندهید . دستگاه درمارولر می تواند عوارضی همچون التهاب و قرمزی پوست داشته باشد.     

روش استفاده از درمارولر :

1-ابتدا سوزن های دستگاه را به مدت 5 دقیقه ضدعفونی کنید و بعد قسمت هایی که نیازمند جوانسازی هستند را به خوبی بشورید. 2- برای کاهش درد در این روش از ژل های بی حس کننده استفاده کرده تا نواحی درد ، بی حس شوند . 3- مراقب باشید که سوزن های دستگاه به چشم برخورد نکند. 4- این دستگاه را باید اول به صورت افقی و سپس به صورت عمودی روی پوست بکشید . 5- دستگاه را  در نواحی که جوش وجود دارد ، نکشید. 6- اگر سوزن های دستگاه به خوبی کار نمی کرد ، حتما آنها را عوض کنید. 7- سعی کنید بعد از استفاده از دستگاه تا چند روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید . 8- حتما بعد از استفاده از درمارولر ، ضد آفتاب بزنید. 9- اگر بعد از استفاده از درمارولر احساس درد داشتید ، روی آن نواحی یخ بگذارید.  
 

نظر شما در این باره چیست ؟   اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام