ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

رفع دائمی موهای زائد با روش های خانگی
  • آموزش

رفع دائمی موهای زائد با روش های خانگی

  • 1403-01-10 08:33:30
یکی دیگر از دغدغه هایی که اکثر افراد که از آن رنج میبرند ، رفع دائمی موهای زائد است. بعضی از افراد برای از بین بردن موهای زائد خود، از روش هایی مانند : لیرز و یا اپیلاسیون استفاده میکنند. این روش ها ، روش های بسیار خوبی می باشند اما عوارض جانبی بسیاری را به همراه دارند. پس برای یادگیری روش های رفع موهای زائد در منزل ، با مجله مارکتمون همراه باشد.  

1-روغن کنجد:

برای درست کردن این ترکیب موبر لازم است ، ریشه ی زردچوبه را در کاسه تمیزی خرد کنید و مقداری روغن کنجد به آن اضافه کنید. سپس تمام مواد را به خوبی با هم ترکیب کرده تا حالت خمیری به دست آید. میتوانید این ترکیب را روی بدن خود بمالید و ماساژ دهید و پس از گذشت یک ساعت، بدن خود را با آب ولرم بشورید.  

2-تخم مرغ و شکر:

برای درست کردن این ترکیب موبر لازم است: یک عدد تخم مرغ را با دو قاشق غذاخوری شکر به خوبی با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری به دست آید. سپس موهای زائد خود را با تیغ اصلاح کرده بگذارید 1الی2 روز کمی جوانه بزند. سپس از ترکیب ساخته شده روی بدن خود بریزید و کمی ماساژ دهید.  
 
نظر شما در مورد رفع دائمی موهای زائد  چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام