ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

طراحی ناخن با پولک
  • آموزش

طراحی ناخن با پولک

  • 1403-01-10 02:11:02
در این مقاله میخوایم به برسی " دیزاین پولک با استفاده از لاک معمولی و دیزاین پولک با استفاده از لاک ژل " بپردازیم . یکی از بهترین و زیباترین دیزاین ها برای طراحی روی ناخن ، استفاده از پولک است که رنگ ها و طرح های متنوعی دارد . پس با مجله مارکتمون همراه باشید تا به آموزش دیزاین پولک روی لاک معمولی و روی لاک ژل بپردازیم:  

دیزاین پولک با استفاده از لاک معمولی روی ناخن:

1-ناخن های خود را تمیز کرده و لاک روی آن را پاک کنید و با ناخن گیر ناخن های خود را به یک اندازه کوتاه کنید. 2- یک لایه نازک از لاک معمولی را روی ناخن بزنید و چند لحظه صبر کنید تا لاک خشک شود .( توجه داشته باشید که رنگ لاک و پولک شکل هم نباشد.) 3- لایه ای دیگر از لاک را روی ناخن بزنید و قبل از خشک شدن لاک ، پولک ها را روی ناخن بچسبانید .( باید این کار را یکی یکی روی هر انگشت انجام دهید.) 4- پس از خشک شدن لاک، ضربه ای روی پولک بزنید تا کاملا روی ناخن، فیکس شود. 5- در آخر کار نیز، روی کل سطح ناخن را تاپ کات بزنید تا دوام لاک بالا برود. 

دیزاین پولک با استفاده از لاک ژل روی ناخن:

1-مانیکور انجام دهید و کوتیکول های ناخن را عقب بزنید و با نیپر آنها را اصلاح کنید. 2- روی ناخن را با استفاده از بافر خراش بیندازید تا چربی ناخن از بین برود. 3- لایه ای نازک از بیس کات ژل را روی ناخن بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید . 4- رنگ لاک متناسب با دیزاین پولکی خود را انتخاب کرده و یک لایه نازک روی ناخن بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید . 5- دوباره روی ناخن را لاک ژل بزنید و دیزاین چولک را به مدل دلخواه خود، روی ناخن بگذارید و آن را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا خشک شود. ( برای هر انگشت جداگانه این کار را انجام دهید.) 6- در آخر کار نیز روی کل سطح ناخن را لاک ژل بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا خشک شود.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.


اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رو در قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام