ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

عوارض کراتینه مو
  • آموزش

عوارض کراتینه مو

  • 1403-01-10 01:12:37
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ”  عوارض کراتینه مو  ” بپرداریم. همراه ما باشید؛  
درمان مو به وسیله ی کراتینه کردن آن به صاف شدن مو کمک فراوانی می کند. این روش یک روش نیمه دائمی برای صاف کردن مو می باشد که باعث نرمی موها و از بین رفتن خشکی مو می شود .

عوارض کراتینه مو

1-خطر ابتلا یه سرطان :

مواد تشکیل دهنده در روش های صاف کردن مو ، حاوی فرمالدئید می باشد که باعث تحریک عوامل سرطان زا می باشد. سطح پایین این ماده در بیشتر مواد آرایشی استفاده می شود اما دمای بالای اتوی مو که در این فرایند استفاده می شود، با ترکیبات محلول کراتین، بخار فرمالدئید را تولید کرده که خطر ابتلا به سرطان را چند برابر میکند.  

2- افزایش ریزش مو :

افزایش ریزش مو یکی دیگر از عوارض کراتینه مو می باشد. در برخی از افراد ، نازک شدن مو و یا حتی کچلی تکه ای بر روی سر ، مشاهده شده است . که دلیل این ریزش می تواند به دلیل دمای بالای اتو در حین صاف کردن موها باشد.  

3- آسیب دیدن مو:

در برخی موارد ممکن است که در درمان کراتین ، مو ها خشک شوند و پس از چند بار شستن ، مو دچار آسیب شود . این آسیب نیز به دلیل دمای بالای اتو مو  و بافت ضعیف مو به وجود می آید. گزارشات نیز نشان می دهد که پس از 6 الی 8 ماه پس از کراتینه کردن مو ها ، مو در دراز مدت آسیب زیادی دیده است.  

4-واکنش های آلرژیک:

اگرچه این روش ، روشی کاملا طبیعی می باشد اما ممکن است آلرژی هایی مانند خشکی مو ، خارش پوست و با اگزما را به همراه داشته باشد.     
  نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام