ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

لوازم مورد نیاز برای براشینگ مو
  • آموزش

لوازم مورد نیاز برای براشینگ مو

  • 1403-01-09 17:23:30
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی ابزار مورد نیاز براشینگ مو ،  بپردازیم . همراه ما باشید. براشینگ مو یک روشی است که باعث حالت دهی و زیباسازی موها  شده و بیشتر زمانی استفاده میشود که مو نم دار باشد. براشینگ ظاهری آراسته و تمیز به مو میدهد و وزی مو را میگیرد.برای براشینگ حتماً برس و سشوار مخصوص لازم است. در اینجا به بررسی ابزار مورد نیاز براشینگ و مراحل آن می پردازیم.  

ابزار مورد نیاز براشینگ مو :

1-سشوار مناسب:

استفاده از سشوار های مخصوص خیلی بهتر از سشوار های معمولی بوده و گرمای بیشتری تولید میکنند. شاید پیش خودتان بگویید که حرارت زیاد باعث آسیب رساندن به مو میشود درصورتی که مقدار حرارت مهم نیست ، مدت زمانی که روی مو قرار میدهید مهم است.    

2-برس براشینگ:

برای برس بهتر است که از جنس سرامیک باشد چون گرما را به صورت یکسان پخش میکند. برس های چوبی یا پلاستیکی به درد این کار نمیخورند. توجه داشته باشید که برس شما 2 ویژگی دیگر هم باید داشته باشد: 1-نباید به طور مداوم دسته های آن سر بخورد. 2- نباید خیلی سنگین باشد که از گرفتن طولانی مدت آن خسته شوید. باید این را بدانیم که اگر موهای خود را صاف ، فر یا براشینگ کردیم،از موی خود مراقبت کنیم. براشینگ کار سختی نیست و افراد میتوانند  با دانستن یکسری نکات در منزل هم انجام دهند . حتماً برای حفظ سلامتی و تقویت مو ، از سشوار مناسب که توانایی تولید گرمای خوب را داشته باشد و میزان براشینگ را کاهش دهد ، استفاده کنید. برای براشینگ موهای کوتاه از برس قطر کم و برای موهای بلند از برس قطر زیاد استفاده کنید. برای اینکه بهتر براشینگ کنید باید از ریشه مو تا نوک مو را سشوار بکشید. نکته دیگر اینکه برس هم باید همراه با سشوار حرکت کند.  
 نظر شما درباره ی لوازم مورد نیاز برای براشینگ مو چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام