ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

ماسک مو چیست؟
  • آموزش

ماسک مو چیست؟

  • 1403-01-09 12:28:01
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” ماسک مو چیست؟ ، انواع ماسک ، مزایای استفاده از ماسک مو  ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

ماسک مو چیست؟

روش هایی برای تقویت مو و داشتن موهایی سالم وجود دارد . یکی از این روش ها استفاده از ماسک مو می باشد تا مواد غذایی مورد نیاز فولیکول های مو تامین شود. اگر میخواهید به موهایتان ماسک مو بزنید ، در گام اول باید جنس موهای خود را بدانید. موهای خشک ، چرب ،  صاف و فرفری در انواع انتخاب  ماسک مو موثر است ؛ بدلیل آنکه اگر ماسک موی اشتباهی را به موهایتان بزنید ، میتواند باعث ریزش مو شود.

انواع ماسک ها:

ماسک مو برای موهای وز:

ماسک مو موز مناسب این مو نوع مو می باشد و به نرم تر شدن موها کمک میکند. برا ی درست کردن این ماسک مو کافیست یک قاشق عسل و یک قاشق روغن نارگیل را گرم کنید و با هم ترکیب کند. این ماسک را  به مدت 40 دقیقه روی مو هایتان قرار دهید سپس موهایتان را با شامپو معمولی آبکشی کنید.   

ماسک مو برای موهای نازک:

برای درست کردن این ماسک کافیست 2 عدد تخم مرغ را به همراه 2قاشق نارگیل داشته باشید. سفیده تخم مرغ را هم بزنید و روغن نارگیل را به آن اضافه کرده و به خوبی با هم ترکیب کنید. این ماسک را به مدت 20دقیقه روی موهایتان قرار دهید و سپس با آب سرد موهایتان را آبکشی کنید.  

ماسک مو برای درخشان شدن مو:

برای این کار لازم است دو عدد موز لِه شده و یک عدد تخم مرغ با هم مخلوط کنید . این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی موهایتان قرار دهید ، سپس با آب سر بشورید.  

خواص مواد مختلف در ماسک مو :

-تخم مرغ: به دلیل وجود ویتامین های زیاد ، موجب استحکام بخشیدن به مو ها و رشد موها میشود. - عسل: به مرطوب نگه داشتن مو ها کمک می کند. - روغن نارگیل: جلوگیری از شکنندگی موها  

مزایای استفاده از ماسک مو:

1-جلوگیری از آسیب رسیدن به مو 2- سالم ماندن پوست سر   

برای خرید محصولات مراقبت از مو اینجا کلیک کنید.


نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام