ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
مراحل آرایش کردن
  • آموزش

مراحل آرایش کردن

  • 1403-02-05 22:24:49
وقتی صحبت از آرایش حرفه ای به میان می آید، یک راه برای آرایش کردن وجود ندارد بلکه مراحلی باید طی شود تا یک آرایش حرفه ای داشته باشیم. و اگر به دنبال روش های یک آرایش حرفه ای و جذاب هستین خوب جایی اومدین تا آخر این مقاله همراه ما باشید‌. برای کمک به شما در انجام یک روال آرایشی جامد، ما یک راهنمای گام به گام ایجاد کرده ایم که می توانید از آن برای یادگیری نحوه آرایش صورت، چشم و لب استفاده کنید. به‌علاوه، ما بهترین تکنیک‌های کاربردی و توصیه‌های محصول خود را برای کرم پودر، ریمل و موارد دیگر به اشتراک می‌گذاریم.  

چگونه صورت خود را برای آرایش آماده کنیم

قبل از این که آرایش صورت را شروع کنید، از سلامت پوست خود مطلع شوید‌‌. سه مرحله زیر را قبل از آرایش بررسی کنید .  
  1. پوست خود را پاکسازی کنید

قبل از شروع باید آلودگی سطح پوست از بین برود به همین خاطر با یک پد آرایشی یا محلول های پاک کننده سطح پوست صورت را پاکسازی کنید‌.  
  1. استفاده از مرطوب کننده

  اگر سطح پوست شما خشک باشد باید در طی روز از مرطوب کننده ها و کرم های آبرسان استفاده کنید‌. چون آرایش روی خشکی یا پوسته سطح پوست شما را یک دست نمایش نمی دهد‌.  
  1. از پرایمر استفاده کنید

پرایمر بهترین گزینه برای زیر سازی پوست قبل از آرایش است . با زیر سازی پوست جای جوش و خشکی کم رنگ تر می شود‌.    

مراحل اجرای آرایش صورت حرفه ای

هنگامی که پوست شما تمیز، مرطوب و آماده شد، نوبت به محصولات آرایشی می رسد. بریم که با مراحل زیر کار رو شروع کنیم‌.  
  • استفاده از کرم پودر

اولین و پایه ای ترین مرحله استفاده از کرم پودر است‌. انتخاب یک کرم پودر مناسب با نوع و رنگ پوست از مهمترین نکات آرایش صورت است. بنا به سلیقه شخصی خود می توانید از انواع کرم پودر مثل تیره ، روشن ، چرب ، نیمه چرب و .... که در سایت موجود است را انتخاب کنید‌. اگر پوست خشک دارید از کرم پودر مایع استفاده کنید‌.  
  • در جایی که لازم است کانسیلر بزنید

در مرحله بعد، کانسیلر را زیر چشم و روی هر لک یا ناحیه ای که می خواهید روشن کنید، بمالید. کانسیلر می تواند هر گونه نقص سرسخت را هدف قرار دهد. اگر به‌دنبال پوشاندن حلقه‌های تیره زیر چشم هستید و گزینه سبک‌تری را ترجیح می‌دهید، کرم دور چشم را امتحان کنید.  
  •    کانتور را به مرحله آرایش اضافه کنید

اکنون که پایه‌ای یکدست ایجاد کرده‌اید، وقت آن است که با برنزه کردن یا کانتور کردن پوست، ابعاد بیشتری به آن اضافه کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی، برنزه‌کننده را دقیقاً زیر استخوان گونه‌ها و اطراف صورت‌تان با یک برس بزرگ و کرکی و یک برنزه‌کننده بزنید‌.  
  •  رنگی به گونه های خود اضافه کنید

استفاده از رژگونه روشی عالی برای افزودن مقداری رنگ به چهره شما و اطمینان از اینکه صورت شما یک بعدی به نظر نمی رسد است. با استفاده از یک برس کرکی گونه، رنگ دلخواه خود را روی سیب های گونه خود بزنید و به آرامی به سمت شقیقه های خود بکشید تا ظاهری برجسته داشته باشید‌.  
  • پوست را با کمی درخشان کنید

آرایش پوست خود را با افزودن مقداری درخشندگی به نقاط بالای گونه با هایلایتر به پایان برسانید.  

مراحل آرایش چشم

اکنون زمان آن است که به چشم ها بروید - مداد ابرو، سایه چشم، ریمل خود را بردارید و آماده کار شوید!  

1: ابروهای خود را طراحی کنید

اگر ابروهای کم پشتی دارید، ابروهای خود را با استفاده از مداد ابرو ضدآب طراحی کنید. سپس موها را با یک ژل ابروی نگهدارنده قوی در جای خود قرار دهید‌.  

2: سایه چشم بزنید

هنگام انتخاب یک سایه چشم ساده، ابتدا رنگ را با انگشتان خود یا یک برس سایه چشم صاف روی پلک های خود بزنید. سپس با یک برس کرکی روی چین و چروک خود سایه ای بزنید و یک هایلایتر در امتداد استخوان ابرو قرار دهید.  

3: چشمان خود را خط بکشید

کشیدن خط چشم قبل از ریمل و بعد از سایه چشم راحت ترین کار است. برای خط چشمی که می توانید لکه دار کنید یا تیز به نظر برسید، خط چشم مداد ضد آب را دراز کنید‌. اگر ترجیح می دهید از خط چشم مایع برای ظاهری فوق العاده تیز استفاده کنید، خط چشم مایع را امتحان کنید که نوک خوبی برای اعمال دقیق دارد.  

4: با ریمل به پایان برسانید

در نهایت، مژه‌های خود را با یک ریمل حجم ‌دهنده، مشخص کنید. ریمل در انواع بلند کننده و حجم دهنده وجود دارد که هر کدام بنا به سلیقه و نوع ابرو شما موجود است‌.  

چگونه آرایش لب کنیم

بعد از اینکه آرایش صورت و چشم خود را تمام کردید، با کشیدن یک رنگ لب، کمی عشق خود را نشان دهید.  
  1. دور لب های خود را با خط لب خط بکشید

قبل از زدن رژ لب، از خط لب استفاده کنید تا فرم لب خود را مشخص کنید و از خونریزی رنگ جلوگیری کنید، که زمانی اتفاق می‌افتد که رژ لب شما خارج از خطوط لب شما پخش شود یا لک شود. با استفاده از خط لب در سایه‌ای که کاملاً با لب‌های شما یا رنگ رژ لبی که استفاده می‌کنید مطابقت دارد، لبه‌های بیرونی لب‌های خود را مطابق با منحنی طبیعی خود خط بزنید.  
  1. رژ لب بزنید

در این مرحله روی لب های خود رژلب بکشید‍. رژلب در انواع جامد، مایع، مات و.... بنا به سلیقه شخصی شما موجود است‌.  
  1. لب های خود را با براق کننده لب پر کنید

اگر می خواهید ظاهری براق داشته باشید، آن را با یک براق کننده مغذی، مانند بالم لب تکمیل کنید. ظاهری درخشان به لب ها می بخشد و در عین حال آنها را تغذیه می کند.  

برای خریدمحصولات آرایشی اینجا کلیک کنید.

چگونه ظاهر آرایش خود را تنظیم کنید

بعد از تمام کارهایتان، ضروری است که آرایش خود را طوری تنظیم کنید که در جای خود باقی بماند و در طول روز دوام داشته باشد. از اسپری استفاده کنید که برای محکم کردن آرایش شما و جلوگیری از ته نشین شدن آن در خطوط ایجاد شده است. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام