ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

مراحل گام به گام آرایش و میک آپ طبیعی
  • آموزش

مراحل گام به گام آرایش و میک آپ طبیعی

  • 1403-01-09 13:49:03
صورت خود را از هرگونه آرایش قبلی پاک کنید. پاک کننده آرایش یا آب را روی یک پنبه قرار دهید. پنبه را در دایره های کوچک بکشید یا مالش دهید تا آرایش قدیمی پاک شود. نوع پوست خود را مشخص کنید و دو بار در روز با محصولات مناسب صورت خود را تمیز و مرطوب کنید. اگر مشکلات پوستی مانند لکه / جوش سرسیاه دارید، پوست خود را لایه برداری کنید.  

مراحل گام به گام آرایش و میک آپ طبیعی

1-صورت خود را مرطوب کنید. با استفاده از یک ضربه کوچک به اندازه یک نخود، به آرامی در یک لوسیون بدون عطر و روغن بمالید. لوسیون های معطر می توانند پوست های حساس را حساس تر کنند و باعث ایجاد جوش یا واکنش آلرژیک شوند و همچنین لوسیون های روغنی، آکنه را تحریک می کنند. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، به جای استفاده از کرم پودر، از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. مرطوب کننده های رنگی در حالی که رنگ پوست شما را صاف می کنند به راحتی در پوست شما ترکیب می شوند و معمولا حاوی SPF هستند.  
2- کانسیلر را روی هر لک و اطراف چشم خود بزنید. استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر کمک می کند که استفاده از کرم پودر  به حداقل برسد. در این مرحله مطمئن شوید که این رنگ دقیقاً همان رنگ پوست شما است. هنگامی که کانسیلر را می‌زنید، این کار را مستقیماً در محل انجام دهید و نه در اطراف آن. این برای جلوگیری از اثر هاله ای شدن پوست است. به صورت اختیاری با پودر بژ ست کنید. مراقب باشید در مورد کانسیلر زیاده روی نکنید. شما فقط به اندازه کافی برای پوشاندن نقطه نیاز دارید.  
3- کرم پودر  را روی صورت خود پخش کنید. قبل از شروع، بهتر است تعیین کنید که آیا از رنگ زیرسازی مناسب استفاده می کنید یا خیر. در نور طبیعی قرار بگیرید و کرم پودر  را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که رنگ مناسب پوست شما است. چند علامت روی گونه خود بکشید و صورت خود را به روش های مختلف زاویه دهید تا ببینید آیا رنگ مطابقت دارد یا خیر. انگشت خود یا یک اسفنج را به کرم پودر بزنید و آن را روی صورت خود بکشید و آن را مخلوط کنید تا شبیه رنگ پوست شما شود. حتما به زیر خط فک خود بروید. اگر در لبه صورت خود توقف کنید، یک خط واضح در جایی که کرم پودر  به پایان می رسد وجود دارد و به نظر می رسد که ماسک زده اید. نیازی نیست کرم پودر را به کل صورت خود بزنید. فقط آن را روی مناطقی که رنگ ثابتی ندارند قرار دهید و آن را با هم ترکیب کنید. اگر زیر چشم‌هایتان تغییر رنگ وجود دارد دارد، 3 نقطه روی خط دایره‌های زیر چشم‌تان ایجاد کنید. آن را با انگشت حلقه به آرامی پخش کنید.  
  4-برنزر را اعمال کنید. برخی از افراد برای افزودن برنز کننده یا رژگونه، صبر می کنند تا پس از آرایش روی چشم های خود آرایش کنند. برنزر یک راه عالی برای دادن درخشش طبیعی به پوست است. برنزه کننده را به آرامی روی تمام صورت خود بمالید (یا فقط در امتداد استخوان گونه و T-Zone برای ظاهری طبیعی برنزه). با این حال، برنزه‌کننده در صورت استفاده نادرست می‌تواند برای افرادی که پوست رنگ پریده دارند ناشیانه و مبتدی  به نظر برسد. قبل از بیرون رفتن با برنزر در خانه تمرین کنید تا ببینید که آیا برنزه کننده برای شما خوب است یا خیر. اگر ظاهر آن را دوست ندارید، این مرحله را رد کنید.  
5-رژگونه بزنید. اگر از برنزر راضی نبودید، می توانید به جای آن از رژگونه استفاده کنید. رژگونه کرمی معمولاً بهتر از پودر عمل می کند زیرا ظاهری شبنم دار به شما می دهد و ماندگاری بیشتری دارد. با استفاده از یک رژگونه کرمی با رنگ شامپاین، کمی روی انگشت حلقه خود بمالید و روی استخوان گونه خود بمالید. توجه داشته باشید که نباید هم رژگونه بزنید و هم برنزه. حتما فقط یکی را انتخاب کنید.
6-خط مژه بالایی خود را با مداد سرمه ای قهوه ای، مشکی یا خاکستری خط بزنید. برخی از خانم ها ترجیح می دهند این کار را انجام ندهند، زیرا خط چشم کمی طبیعی تر از چشمی که فقط با ریمل استفاده می شود، به نظر می رسد. متخصصان زیبایی متعقدند که چشمان خود را با یک خط ژل برشته رنگ خط بکشید. مداد نسبت به مایع یا ژل آستر طبیعی تر به نظر می رسد و ترکیب ژل راحت تر است. دو سوم خط مژه بالا و یک سوم خط مژه پایین را خط بکشید. خط را با یک غنچه پنبه لکه دار کنید.  
7- از خط چشم سفید استفاده کنید تا چشمان خود را بزرگتر نشان دهید. گوشه‌های داخلی چشم‌هایتان را با خط چشم سفید یا سایه‌های سفید بپوشانید تا چشم‌هایتان روشن‌تر شود. برخی از افراد همچنین دوست دارند کمی خط چشم سفید یا سایه زیر استخوان ابرو اضافه کنند تا چشمانشان روشن تر و درخشان تر به نظر برسد.  
8- استفاده از سایه چشم را در نظر بگیرید. برای داشتن ظاهری حرفه ای از دو سایه استفاده کنید. رنگ هایی که انتخاب می کنید باید طلایی، قهوه ای یا نقره ای باشد، بسته به رنگ پوست و رنگ شما. یک رنگ روشن و خنثی را روی تمام پلک و درست بالای خطِ چین بمالید و کمی تیره تر استفاده کنید تا به آرامی درب بالایی را خط بکشید و خطوط چین را مشخص کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی، به یاد داشته باشید که رنگ ها را با هم ترکیب کنید.  
9- یک رنگ لب نوود شفاف اعمال کنید. از استفاده از رژ لب های گچی یا برق لب براق خودداری کنید. از رنگی استفاده کنید که به رنگ طبیعی لب شما نزدیک باشد.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام