ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی مختصر پلی ژل کاشت ناخن
  • آموزش

معرفی مختصر پلی ژل کاشت ناخن

  • 1403-02-01 16:26:06
پلی ژل کاشت ناخن به عنوان یکی از مواد اولیه برای کاشت ناخن در سالن های آرایشی متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه نمونه های متعدد با کیفیت های مختلفی از این محصول را می توانیم در مغازه های لوازم آرایشی مشاهده کنیم و با توجه به نیاز خود نمونه ای را خریداری نماییم. پلی ژل یکی از مواد اولیه کاشت ناخن است که به تازگی به عنوان ماده اولیه کاشت وارد بازار شده است و در همین مدت کوتاه توانسته است نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. این ماده دارای ویژگی ها، کاربرد های فراوان و فواید بسیاری می باشد که شما با توجه به این موارد می توانید به عنوان ناخن کار برای استفاده از این محصول و یا عدم استفاده از آن برای مشتری اقدام نمایید. در نظر داشته باشید اگر مایل هستید از این محصول استفاده نموده و مشتری خود را راضی گردانید باید از نمونه های با کیفیت این محصول استفاده کنید و نتیجه کاشت خود را با نمونه های دیگر بررسی نمایید. در این مقاله اطلاعاتی در این زمینه را در اختیار شما خوانندگان قرار می دهیم. در این حالت می توانید این محصول را از طریق خرید اینترنتی تهیه نموده و بدون نگرانی برای کاشت مورد استفاده قرار دهید.  

معرفی مختصر پلی ژل کاشت ناخن

روش های متعددی برای کاشت ناخن های پا و دست در سالن های آرایشی قابل مشاهده است. یکی از این روش ها، روش استفاده از پلی ژل کاشت ناخن است. این نمونه از ژل برای ناخن دارای فواید بسیار می باشد به همین دلیل نمونه کاشت با پلی ژل را بسیار زیاد می توانیم در جامعه آرایشی مشاهده نماییم. این محصول به صورت تیوپی عرضه می شود و نمونه ها و برند های متعددی از آن را می توانیم در مغازه ها مشاهده کنیم. این ماده به دلیل خاصیت ژل مانندی که دارد براقیت بیشتری نسبت به مواد پودری کاشت خواهد داشت و غلظت های متنوعی از آن را با توجه به نیاز خود می توانید از بازار فروش این محصولات تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله و در ادامه مطالعه خواهید کرد که چه روش های کاشتی را می توانید با این محصول تجربه نمایید.

روش های کاشت ناخن متعدد با استفاده از پلی ژل کاشت ناخن

با توجه به نمونه های متعدد و با توجه به روش های استفاده از این محصول می توانید نمونه های کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن با فرمر، کاشت ناخن با قالب، کاشت ناخن فیبر و ... را تجربه نمایید و می توانید با توجه به درخواست مشتری و با توجه به نوع ناخن مشتری از نمونه های نام برده شده استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که هر کدام از این روش ها برای استفاده با دیگری تفاوت دارند و تنها ماده اولیه استفاده در کاشت، پلی ژل کاشت ناخن خواهد بود. در این حالت می توانید ناخن های زیبایی داشته باشید و می توانید اندازه ناخن های خود را بلند نمایید، فرم ناخن های خود را تغییر دهید، استحکام را به ناخن های خود هدیه دهید و هزاران مورد دیگر که می توانید با کاشت ناخن آن ها را به دست آورید.  

ویژگی های پلی ژل چیست؟

همانطور که در پاراگراف های بالا تر به آن اشاره نمودیم، پلی ژل با مواد اولیه دیگر کاشت مانند پودر و .. تفاوت های بسیاری دارد. از مهم ترین تفاوت ها که علت استفاده این ماده به میزان زیاد در سالن های آرایشی مخصوص ناخن نیز می باشد، می توانیم موارد مهم زیر را بیان کنیم:
  1. دارای استحکام بیشتری نسبت به مواد پودری دارند.
  2. براق تر از نمونه مواد اولیه دیگر موجود برای کاشت است.
  3. قدرت ماندگاری بالاتری را دارد.
  4. به ناخن های تخت حالت حلالی می بخشد.
با در نظر داشتن ویژگی های پلی ژل کاشت ناخن می توانید از این ماده برای انواع کاشت ها استفاده نمایید و ناخن های مشتریانتان را زیبا تر نمایید. 
 

از چه نوع ژل هایی می توانیم استفاده کنیم؟

مواد اولیه ای که با نام پلی ژل کاشت ناخن مورد استفاده قرار میگیرند، دارای نمونه های بسیاری هستند. رنگ ها، براقیت و یا مات بودن، ماندگاری، غلظت و ... از مواردی است که می توانیم به عنوان تفاوت میان انواع پلی ژل موجود در بازار از آن ها یاد کنیم. با توجه به نیاز خود می توانید از نمونه های متنوع موجود از این محصول استفاده کنید. به طور معمول پلی ژل کاشت ناخن به دو گروه عمده هارد ژل ها و سافت ژل ها طبقه بندی خواهند شد. این نمونه از ژل ها هر کدام دارای نمونه های متعدد و مختلفی هستند از میان تعداد بسیاری از آن ها می توانیم به نمونه های مهم و اصلی زیر اشاره کنیم:
  1. پلی ژل اکریلیک
  2. هپ ژل ها
  3. ژل سفید
این نمونه از ژل ها با یکدیگر تفاوت دارند و هر کدام دارای خصوصیات مختلفی هستند. با در نظر داشتن این موارد و موارد دیگر می توانید برای استفاده از نمونه های فوق اقدام نمایید. 

مراحل کاشت ناخن با پلی ژل با دیگر مواد اولیه کاشت چه تفاوت هایی دارد؟

مراحل کاشت ناخن در شیوه های متعدد با یکدیگر مختلف خواهند بود. اما پایه و اساس همه آنها یکسان است و ما می توانیم بسیاری از موارد را در یک کاشت ناخن مشاهده کنیم که با کاشت دیگر ناخن مشابه است. برای دریافت بهتر این تفاوت ها می توانیم مراحل کاشت ناخن با پلی ژل را بررسی نموده تا تفاوت های موجود به وضوح دیده شوند. مراحل کاشت پلی ژل:
  1. سوهان کشی و پدیکور یا مانیکور
  2. زدن ضد قارچ
  3. بیس کات
  4. مواد گذاری(پلی ژل)
  5. کلینزر
  6. سوهان کشی پلی ژل
  7. زدن لاک ژل انتخابی
  8. تاپ شاین
با توجه به موارد فوق می توانید از این ماده اولیه کاشت استفاده نموده و ناخن های خود و یا مشتریانتان را زیبا نمایید. 

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی پلی ژل کاشت ناخن

با توجه به مواردی که بیان نمودیم می توانید در صورت نیاز برای خرید انواع ژل ها اقدام نمایید و بعد از خرید به شیوه درست از آن استفاده کنید. در این حالت قطعا ناخن های زیبایی را پیش روی خود خواهیم دید. در نظر داشته باشید در زمان خرید اینترنتی به عنوان یکی از روش های خرید این محصول و دیگر محصولات مرتبط به کاشت ناخن، به برند تولید کننده و سایت عرضه کننده توجه نمایید تا در نهایت بهترین محصول را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام