ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
همه چیز درباره پلاسماجت
  • آموزش

همه چیز درباره پلاسماجت

  • 1403-02-05 07:17:15
پلاسماجت همان لیفت بدون جراحی پلک میباشد که کاملاً بی خطر است و بدون بریدن پوست اضافه و  لیزر کردن با نور شدید ، میتوانید لیفت پلک انجام دهید. پلاسماجت ، جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی در زیبایی محسوب میشود. کار این دستگاه اینگونه است که با دادن انرژی جدید به  پوست ، سلول های آسیب دیده را ترمیم میکند. این روش برای اطراف چشم مناسب میباشد برای اینکه از آسیب به پوست اطراف و زیرین جلوگیری کرده و بعد از عمل هم میتوانید پلک های خود را مانند قبل  تکان دهید. بدون نیاز به جراحی و بیهوشی ، پلک هایتان را زیبا و جوان کنید. با مارکتمون همراه باشید.   

چند کاربرد پلاسماجت صورت و گردن

1-رفع چین و چروک صورت و گردن 2-درمان جوش 3-رفع افتادگی پلک 4-کم شدن سرخی صورت 5-از بین رفتن شل شدگی پوست بالای ناف 6-حجم دادن لب ها و بالا بردن آنها 7- از بین رفتن شل شدگی باسن  

عوارض پلاسماجت

1-در ناحیه درمان تورم ایجاد میشود. 2-تغییر رنگ پوست که به صورت موقتی است.     

کارهایی که باید بعد از پلاسماجت انجام بدهید

از لوازم آرایش در آن ناحیه به مدت 3 هفته نباید استفاده شود و احتمال دارد تا چند روز بعد از انجام پلاسماجت ، تورم و سرخی در اطراف ناحیه درمان را داشته باشید. دکتر با تجویز کرم ، به شما  می گوید که چگونه و چه زمان هایی آن را روی محل درمان بمالید.

برای چه کسانی پلاسماجت توصیه نمیشود؟

1-خانم های باردار 2- افرادی که بیماری التهاب حاد و صرع دارند. 3-کسانی که دارای دستگاه هولترمانیتور ، دستگاه تنظیم ضربان قلب و هرنوع اشیاء فلزی که در ناحیه درمان قرار دارند.  

نظر شما در مورد پلاسماجت چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام