ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
همه چیز درمورد شامپو بدن
  • آموزش

همه چیز درمورد شامپو بدن

  • 1403-02-06 22:32:42
امروز میخواهیم در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی " عوارض شامپو بدن ، مزیت های شامپو بدن " بپردازیم. همراه ما باشید. شامپو یا صابون هر چه بیشتر کف کند، باعث خشکی پوست میشود. شامپو بدن روش عالی برای شستشو و تمیز کردن بدن میباشد که سلامت پوست را حفظ کرده و احساس خوبی به پوست منتقل میدهد.  

 چند فایده و ضرر شامپو بدن  :

ph  شامپو بدن خیلی کمتر از  ph  صابون میباشد و  ph شامپو بدن خیلی نزدیک به ph  پوست است اما ph  صابون ایطور نیست.  

اولویت شامپو بدن یا صابون بدن؟

هردو از نظر بهداشتی بودن و آسان مصرف کردن در یک سطح هستند. اما باید اولویت ، شامپو بدن باشد چون امکان استفاده مشترک از صابون وجود دارد که  از نظر بهداشتی اصلاً خوب و مناسب نیست! وقتی که کارمان با صابون تمام میشود و آن را در جاصابونی میگذاریم ، احتمال تجمع آب وجود دارد و این باعث تجمع آلودگی نیز میشود. اما شامپو هیچ تماسی با مصرف کننده نداشته و در آن بسته است. به  خاطر همین بهداشتی تر و مناسب تر و ایمن تر است. 

ویژگی که شامپو بدن باید آن را دارا باشد عبارتند از:

1-خاصیت آبرسانی 2-فاقد عطر و سولفات  

مزیت های شامپو بدن

شامپو بدن علاوه بر داشتن ویتامین « E » ، به سلامت پوست ،همچنین به آبرسانی و زیاد کردن روغن های ضروری پوست ، کمک میکند.    

احتمال عوارض شامپو کم است

عوارض شامپو بدن کم است که ما در اینجا  تعدادی از آنهارا به شما میگوییم. اگر میترسید که پوستتان خشک شود ، از شامپو بدنی استفاده کنید که کمتر کف کند تا روغن طبیعی پوست را از بین نبرد. استفاده شامپو بدن برای صورت استفاده نکنید چون  باعث بسته شدن منافذ پوست شده و به صورت آسیب میرساند.   

برای خرید محصولات بهداشت بدن اینجا کلیک کنید. 


  نظر شما درباره عوارض شامپو بدن ، مزیت های شامپو بدن چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام