ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

پرایمر کاشت ناخن چیست؟
  • آموزش

پرایمر کاشت ناخن چیست؟

  • 1403-01-10 18:27:20
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ”پرایمر کاشت ناخن چیست ، چه مقدار باید از پرایمر استفاده کرد ، انواع پرایمر و تشخیص پرایمر اسیدی از غیر اسیدی  ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

پرایمر کاشت ناخن چیست ؟

یکی از مهم ترین مواد کاشت ناخن ، پرایمر کاشت ناخن می باشد که طول عمر ژل ، لاک ژل و کاشت اکریلیک را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث چسبنگی بیشتر مواد کاشت به سطح ناخن می شود. پرایمر همچنین مانع از ایجاد حباب در زیر کاشت ناخن می شود.  

چه مقدار باید از پرایمر استفاده کرد:

یک لایه نازک از پرایمر روی سطح ناخن طبیعی بزنید تا چسبندگی مواد بالا برود. اگر فراموش کردید که روی ناخن را پرایمر بزنید ، مواد کاشت ناخن 24 ساعت بعد از روی ناخن بصورت قالبی کنده میشوند.

انواع پرایمر :

پرایمر ها به 2 صورت اسیدی و غیر اسیدی تولید میشوند . تفاوت موجود در این 2 مدل در کمتر بودن مواد اسید متا اکریلات در پرایمر غیر اسیدی است که آسیب کمتری به ناخن می زند و مثل چسب دو طرفه عمل میکند. پرایمر غیر اسیدی نسبت به پرایمر اسیدی بوی کمتری دارد و برای کوتیکل های اطراف ناخن کاملا بی خط است. پرایمر های اسیدی برای همه ی مشتری ها پیشنهاد نمیشود ؛ چرا که ممکن است روی دست آنها حساسیت ایجاد شود.  

تشخیص پرایمر اسیدی از غیر اسیدی :

روی پرایمر های اسیدی متا اکریلات حک شده و روی پرایمر های غیر اسیدی نان اسید و یا اسید فری نوشته شده است. 
اینوانیل
غیر اسیدی
حجم 17 میلی لیتر

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.


نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام