ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چند ترفند آرایشی برای جوان تر دیده شدن
  • آموزش

چند ترفند آرایشی برای جوان تر دیده شدن

  • 1403-02-01 11:07:53
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی برای جوان تر دیده شدن بپردازیم . همراه ما باشید. بیشتر مردم دنبال تکنیک و آرایشی هستند تا بتوانند صورت خود را جوانتر نشان داده و چین و چروک خود را تا حدودی بپوشانند. در اینجا با چند تکنیک و روش به شما میگوییم که چگونه جوانتر بنظربرسید وهم به پوستتان آسیب نرسانید.

1- صورت براق داشتن:

بسیاری از مردم اینطور فکر میکنند که اگر صورتشان چرب و براق باشد، جوانتر به نظر خواهند رسید. در استفاده از لوازم آرایش،برای براق کردن و چرب کردن پوست ابتدا صورت خودرا با آب کاملاً شستشو دهید تا منافذ پوستی شما آسیب نبیند و باعث جوش و آکنه نشود. مرحله بعد،یک مرطوب کننده به صورت خود بزنید و بعد روی آن میتوانید آرایش کنید.    

2- آرایش سبک چشم:

افرادی هستند که فکر میکنند با آرایش غلیظ ، جوان تر به نظر می رسند اما این کار فقط به پوستشان آسیب میزند. پس بهتر است از آرایش ملایم استفاده کنند .همچنین از سایه های براق استفاده نکنند زیرا چین و چروک را به جای اینکه بپوشانند ، آشکارتر میسازد. 

3- گونه هارا برجسته نشان دادن:

میتوانید با رژگونه و رنگ مناسب رژگونه، جوان تر به نظر برسید. از رنگهای صورتی و سرخ کمرنگ استفاده کرده تا گونه های خودتان را درخشانتر کنید . افراد مسن می توانند به جای رژگونه حالت پودری ، از رژگونه های کرمی استفاده کنند چون بهتر و راحتتر پوستشان آنها را جذب میکند.  
نظر شما در مورد جوان تر دیده شدن چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام