ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

چگونه رژگونه برجسته بزنیم
  • آموزش

چگونه رژگونه برجسته بزنیم

  • 1403-01-10 08:48:00
در پاسخ به این سوال که چگونه رژگونه را به صورت حرفه ای بزنیم. باید بگوییم رژگونه درست روی سیب گونه زده شده و به طرف استخوان گونه محو خواهد شد. با یک براش بزرگ تر با سری مویی مقداری از رژگونه پودری را به حالت ضربه‌ای روی سیب گونه و دو انگشت مانده به بینی بزنید و به آهستگی با سرعت ملایم پخش کنید. اما سیب گونه کجاست ؟ برای اینکه بدانید سیب گونه دقیقا در چه محلی قرار دارد باید با لب‌های بسته لبخند بزنید. در این وضعیت به صورت مستقیم به آینه نگاه کرده برجستگی گونه پیدا شده و این دقیقا همان سیب گونه می باشد.

تشخیص فرم گونه هنگام زدن رژگونه

برای اینکه در محل مناسب رژگونه زده شود، باید فرم صورت را کاملا بشناسید. با توجه به فرم صورت اگر رژگونه در جای درست زده نشود، چهره با جلوه غیر طبیعی پیدا کرده و احتمالا چهره افتاده و پیرتر از سن حقیقی تان به نظر بیاید. چهره به طور کلی سه شکل اصلی دارد.

صورت کشیده

در آموزش رژگونه زدن برای صورت لاغر و کشیده باید در توجه کنید که ارتفاع چهره باید به وسیله رژگونه کم تر شود. این کار باعث می‌شود صورت جلوه بیضی به خود بگیرد. در صورت های کشیده طول بینی زیاد و در صورت خیلی به چشم می‌آید. البته چهره‌های کشیده زمانی پیشانی بسیار بلند و یا چانه خیلی کشیده داشته که این موضوع با کانتور تا حدودی درست خواهد شد.

صورت گرد

صورت های گرد یعنی چهره‌هایی که ارتفاع پیشانی و چانه به نسبت مساوی بوده و در مجموع طول و عرض صورت یکسان است، رژگونه باید به کشیده تر کردن صورت کمک کند.

صورت بیضی

ایده‌آل‌ترین فرم صورت فرم بیضی است. صورت های بیضی یعنی چهره‌هایی که ارتفاع پیشانی بینی و چانه با هم یکسان می باشد نیازی به کانتورینگ زیادی ندارند. این افراد از خوش‌شانس‌ترین افراد می باشند.   

 

برجسته كردن گونه با کمک رژگونه

کرم پودر مات

اولین کاری که باید انجام داد این است که کرم پودر مات بزنید.  آن هم برای اینکه صورت یکنواخت و جلوه طبیعی داشته باشید این کار سبب شده رژگونه مدت زمان بیشتری روی پوست شما باقی بماند.

رنگ رژگونه

رنگ رژگونه را باید بر اساس رنگ پوست تان انتخاب کنید تا گونه های شما را برجسته تر نشان دهد. پوست های سفید معمولا رژگونه های صورتی و پوست های گندمی رژگونه های آجری و نارنجی در آخر نیز پوست های سبزه رژگونه های تیره برایشان مناسب خواهد داد.

هایلایتر

کانتورینگ و هایلایت ارایش کردن مکمل یکدیگر هستند. به اندازه ای لازم هایلایتر را با براش ارایشی برداشته بالای استخوان گونه زده و یا از رژ گونه هلویی و یا قهوه ایی هم می توانید به جای آن استفاده نمایید.

دوام رژگونه

برای ماندگاری بیشتر رژگونه قدری پودر مات زده را روی پوست بیشتر بزنید.

ترفند جالب برای مهمانی‌ها

اگر به مهمانی خاصی دعوت هستید می‌توانید با یک ترفند ساده چهره‌تان را متفاوت تر با شب های دیگر کنید. تنها لازم است با سایه  روشن‌تر از رژگونه و رنگ پوست خودتان بالای استخوان گونه را روشن نمایید، به بیان دیگر باید از زیر چشم تا بالای استخوان گونه مقداری روشن شود. این کار مقداری نور را جذب خود کرده و کاری می‌کند که در عکس‌ها زیباتر جلوه نمایید. 

رژلب خاتمه کار

رژگونه و رژلب شما نباید یک‌رنگ باشند اما باید رنگ‌های آنها از یک طیف رنگی یکسان باشد تا چهره ای زیباتر و شیک‌تر داشته باشید.

براش را پر نکنید

دقت داشته باشید که براش رژگونه را به رژگونه خیلی آغشته نکنید زیرا در این صورت گونه شما بسیار پررنگ و  خط رژگونه روی آن نشان داده خواهد شد. برای جلوگیری از این مورد قبل از کشیدن براش روی گونه اضافه آن را پوف کرده و  رژگونه را به طرف بالا گرفته و آن را به سمت بالا کشیده ، دقیقا در ابتدای استخوان گونه آن را روی پوست پخش نمایید. اگر فکر می کنید که رژگونه‌تان را زیاد زده‌اید می‌توانید روی آن مقداری پودر پنکیک روشن بزنید تا کمرنگ‌تر شود. وقتی که آرایش شما تمام شده و به صورت کامل روی پوست‌تان خوابید،  چک نمایید که به اندازه کافی رژگونه داشته باشید و چانچه لازم بود مقدار آن را بیشتر کنید.  

به رعایت این نکات مهم دقت لازم داشته باشید:

  • خط استخوان گونه با دست‌تان از کنار گوش، قابل لمس است.
  • می‌توانید برای بهتر زدن رژگونه، گونه‌ها زمان رژزدن لبخند بزنید تا گونه‌های‌تان مشخص باشد.
  • هر اندازه رژگونه براق‌تر باشد گونه‌های شما بیشتر مشخص می‌شود.
  • خط زیر گونه‌ها را با استفاده از پد یا پنکیک به وجود آورید تا این مرز ایجاد شده گونه شما را بهتر و برجسته‌تر جلوه دهد.
  • سعی کنید از رنگ‌های پر رنگ برای رژگونه استفاده ننمایید تا چهره طبیعی تر و زیباتر به‌ نظر برسد.
  • یك نكته تکراری اما با مهم اینکه رنگ رژگونه و رژ بهتر است در یک طیف رنگی انتخاب باشند.

برای خرید محصولات آرایشی اینجا کلیک کنید.

 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام