ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

چگونه لاک ناخن را رقیق کنیم؟
  • آموزش

چگونه لاک ناخن را رقیق کنیم؟

  • 1403-01-10 01:31:13

ترکیب رنگدانه ها:

1-بطری را وارونه کنید تا رنگدانه ها دوباره با هم ترکیب شوند. به مدت دو تا سه دقیقه آن را وارونه و به سمت راست به بالا برگردانید. گاهی اوقات، این تمام کاری است که لاک ناخن شما برای احیا کردن نیاز دارد.

پخش لاک:

2-بطری را برای چند دقیقه بین کف دستان خود بچرخانید. گرمای دست‌های شما قوام نازک‌تری ایجاد می‌کند و به راحت‌تر پخش شدن آن روی ناخن‌هایتان کمک می‌کند. هرگز بطری را تکان ندهید، زیرا این کار باعث ایجاد حباب های ریز می شود.

ترکیب و پخش لاک برای تست برروی ناخن:

3- سعی کنید قوطی لاک را به مدت دو دقیقه زیر آب داغ نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که در بطری محکم بسته شده است و آن را درب آن نگه دارید تا انگشتانتان نسوزند. آب داغ لاک را گرم می کند و به راحتی روی ناخن های شما پخش می شود.

 4-یک ناخن را برای تست قوام لاک بزنید. قبل از اعمال لایه دوم، اجازه دهید لایه اول خشک شود. اگر پولیش خیلی ضخیم یا کلوخه است، به خواندن ادامه دهید تا بدانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

اضافه کردن رقیق کننده:

5-قوطی لاک را باز کنید و دو تا سه قطره رقیق کننده لاک ناخن به آن اضافه کنید. برای اندازه گیری قطره چشم از قطره چشم استفاده کنید. رقیق کننده لاک ناخن را می توانید در فروشگاه مارکتمون پیدا کنید. اگر قصد رقیق کردن لاک ژل را دارید، از رقیق کننده لاک ژل ناخن استفاده کنید. لاک ناخن ژلی دارای فرمولی  خاصی با واکنش UV است، بنابراین استفاده از رقیق کننده لاک ناخن معمولی ممکن است از عملکرد صحیح آن جلوگیری کند.

استفاده از استون:

6-از استون یا پاک کننده لاک ناخن به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید. هر دو می توانند لاک ناخن را از بین ببرند و هنگام خشک شدن باعث ترک خوردن آن شوند. اگر از استون یا لاک پاک کن ناخن استفاده می کنید، به احتمال زیاد باید بعد از چند بار استفاده دیگر لاک خود را دور بریزید. برای نازک شدن لاک ناخن ژل از استون یا لاک پاک کن ناخن استفاده نکنید   7- در قوطی لاک را محکم ببندید و بین کف دست خود بغلتانید تا قطره رقیق کننده  با رنگ مخلوط شود. بطری را تکان ندهید، زیرا باعث ایجاد حباب های هوا می شود. اگر قطره با پولیش مخلوط نمی شود، سعی کنید بطری را چند بار وارونه کنید. 8- در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. اگر لاک هنوز غلیظ است، در بطری را باز کنید و دو تا سه قطره دیگر به آن اضافه کنید. دوباره در بطری را ببندید و بطری را بین کف دست خود بچرخانید تا قطره با پولیش مخلوط شود. 9- قبل از مخلوط کردن، بگذارید رقیق کننده ناخن در لاک بسیار غلیظ قرار گیرد. اگر لاک ناخن شما خیلی ضخیم است و قبلاً این کار را چند بار تکرار کرده اید، سعی کنید قطره را در لاک بگذارید. به سادگی بطری را باز کنید، دو تا سه قطره دیگر را به لاک ناخن اضافه کنید و در بطری را ببندید. بگذارید بطری به مدت یک ساعت بماند، سپس قطره رقیق کننده را با غلتاندن بطری با رنگ مخلوط کنید.  
  10- بدانید که چگونه از خشک شدن لاک ناخن خود یا کلوخه شدن آن جلوگیری کنید. لاک ناخن در نهایت به خودی خود منقضی می شود، اما چند کار وجود دارد که می توانید برای ماندگاری بیشتر آن انجام دهید. در این بخش نکاتی در مورد نحوه مراقبت صحیح از لاک ناخن به شما ارائه می شود تا دوباره به سرعت خشک نشود.   11-قبل از بستن بطری لاک با پنبه آغشته به استون، سر آن را پاک کنید. این کار باعث پاک شدن لاک اضافی می شود. اگر این کار را نکنید، پولیش ممکن است روی قسمت ورودی خشک شود و بسته شدن بطری را دشوار کند. این باعث می شود که هوا در داخل بطری گیر کند که باعث می شود پولیش سریع خشک شود   12-لاک ناخن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. آن را در حمام نگه ندارید؛ دما خیلی زیاد تغییر می کند، خیلی اوقات. در عوض، سعی کنید به جای آن لاک ناخن را در کشوی میز خود نگه دارید. در صورت نگهداری آن در درب یخچال احتیاط کنید. آب و هوای سرد ممکن است به ماندگاری جلای بیشتر کمک کند، اما همچنین فضای بسته است. اگر لاک در یخچال شکسته شود، ممکن است به دلیل دود، خطر آتش سوزی بالقوه داشته باشد. 

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام