ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آشنایی با وازلین برای پوست صورت
  • آموزش

آشنایی با وازلین برای پوست صورت

  • 1403-01-28 11:39:58
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” وازلین برای پوست صورت و مزایای وازلین ”  بپردازیم. همراه ما باشید. وازلین ثاثیرات زیادی برای پوست دارد که حتی باعث تقویت رشد مژه و ابروها می شود. وازلین اثر نرم کنندگی پوست را نیز به همراه دارد.

آشنایی با مزایای وازلین :

1-نرم کننده پوست صورت :

یکی از ویژگی های وازلین خاصیت نرم کنندگی پوست است. وازلین دارای هیچ گونه مواد حساسیت زا نیست و برای انواع پوست و انواع سنین مورد استفاده قرار می گیرد.

2- پیشگیری از پیری و جوانسازی پوست :

بله درست است؛ این کرم شگفت انگیز در جوانسازی پوستتان نیز، بسیار تاثیرگذار است. وازلین یک آبرسان بسیار قوی است که به همین علت باعث می شود به مرور زمان، جای چین و چروک روی صورت پر شود و پوستی صاف و بدون لک به شکا هدیه کند.    

3- تاثیر وازلین بر روی جوش و اکنه روی صورت:

یکی دیگر از مزایای این کرم، ترمیم و درمان جوش و آکنه می باشد. اگر دارای پوستی چرب هستیدو همیشه روی صورتتان جوش میزنید، میتوانید پوست خود را به راحتی و با استفاده از وازلین درمان کنید. وازلین دارای خاصیت لایه برداری پوست نیز می باشد که می توانید به عنوان اسکراب روزانه صورتتان از آن؛ استفاده کنید. برای انجام این کار کافیست, کمی از کرم وازلین را روی پوستتان بزنید، پوست خود را ماساژ دهید و با استفاده از یک دستمال ، پوستتان را تمیز کنید.  

4- استفاده از وازلین به عنوان لوسیون بدن:

شما می توانید وازلین را بعد از استحمام روی پوست خود بمالید تا جذب پوستتان شود. وازلین از پوسته پوسته پوست جلوگیری میکند و پوستی نرم را برایتان می سازد. همچین وازلین برای درمان ترک و خشکی پا بسیار موثر است.     
نظر شما در باره ی وازلین برای پوست صورت چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام