ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

آموزش لمینیت ناخن
  • آموزش

آموزش لمینیت ناخن

  • 1403-01-10 09:24:27
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی ”آموزش لمینیت ناخن ،  لوازم مورد نیاز برای لمینیت ناخن و مراحل لمینیت ناخن ” بپردازیم . همراه ما باشید.

آموزش لمینیت ناخن :

کاشت لمینیت ناخن نیز یکی از روش های کاشت است و مناسب افرادی است که علاقه زیادی به داشتن ناخن های طبیعی دارند. لمینیت باعث به وجود آمدن یک لایه محافظ روی ناخن می باشد که از شکنندگی، لب پر شدن و پوسته پوسته شدن سطح ناخن جلوگیری میکند. حتما قبل از انجام لمینیت روی ناخن مانیکور لازم است و باید حتما مرحله جدا کردن کوتیکول از ریشه ناخن باید به خوبی انجام شود. و اگر این کار به درستی انجام نشود ، کاشت لمینیت شما هوا میگیرد.  

لوازم مورد نیاز برای لمینیت ناخن:

1-سوهان برقی 2-لمینیت ناخن 3-تاپ شاین 4-کلینزر 5-سر سوهان روسی 6-عقب زن 7-نیپر 8-ضدقارچ 9-پرایمر ژل 10-دستگاه یووی 11-پد بدون پرز    

مراحل لمینیت ناخن:

1-بعد از مانیکور کردن کامل ناخن، گرد و غبار های روی سطح ناخن را با استفاده از فرچه ناخن تمیز کنید. 2-ضد قارچ را روی کل سطح ناخن بزنید ، کمی زمان دهید تا خشک شود سپس پرایمر ژل را به کل سطح ناخن بزنید. 3- مواد لمینیت را به صورت یک لایه نازک و به آرامی روی ناخن بزنید و انگشت ها را یک یکی داخل دستگاه یووی قرار دهید. 4-تاپ شاین را روی کل سطح ناخن بزنید و ست خود را داخل یووی قرار دهید تا خشک شود. 5-مقداری کلینزر را روی پد بدون پرز بزنید تا نوچی تاپ شاین گرفته شود و ناخن هایی زیبا داشته باشید.  

برای خرید مواد کاشت ناخن اینجا کلیک کنید. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام