ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ابروهای پررنگ تر و پررنگ تر می خواهید؟
  • آموزش

ابروهای پررنگ تر و پررنگ تر می خواهید؟

  • 1403-02-01 15:16:40
ترندهای زیبایی می آیند و می روند، اما یک ابروی پررنگ عالی برای همیشه ماندگار است. ابروهای پر با فرم دهی و بیانیه، کلاسیک هستند و برخلاف ظاهر نازک مداد دهه 90 به راحتی در روتین زیبایی روزانه شما حفظ می شوند. اما ممکن است شما در مورد یک برداشت جدید از ظاهر پررنگ ابرو شنیده باشید که رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است: لمینت ابرو‌. لمینت ابرو با یک فرآیند سه مرحله ای که از موهای طبیعی ابرو شما استفاده می کند، توهم ابروهای پرتر و نرم تر را ارائه می دهد. بسیاری به این روش شیمیایی به عنوان جایگزینی برای میکروبلیدینگ روی آورده اند، زیرا به پرکردن ابروهای کم پشت بدون هیچ گونه خالکوبی کمک می کند. ما که خودمان در مورد لمینت ابرو کنجکاو بودیم، جلو رفتیم و ابروهایمان را لمینت کردیم. شما می توانید تجربه ما را در اینجا تماشا کنید. و اگر می‌خواهید درباره این روند جدید ابرو بیشتر بدانید، به دنبال چند چیز باشید که هنرمندان متخصص ابرو می‌خواهند قبل از رزرو قرار ملاقات بدانید‌.  

لمینت ابرو چیست؟

یک درمان نیمه دائمی، لمینت ابرو اساساً برای ابروهای شما ثابت است. اوا گونزالز، صاحب اپیلاسیون و بار زیبایی سورلا خاطرنشان می کند که "لمینیت ابرو یک فرآیند سه مرحله ای است که موهای ابرو را شل می کند و به ما این توانایی را می دهد که موها را به سمت بالا هدایت کنیم و توهم شکل ابروهای ضخیم تر را ایجاد کنیم." ابروهای طبیعی کم پشت شما تنها پس از یک جلسه فوراً پف کرده به نظر می رسند.   مانند درمان پرم یا کراتینه، فواید حالت دهی مشابهی را برای موهای ابرو شما ارائه می دهد که برای موهای سر شما دارد. استفانی پرز، هنرمند برجسته نیویورکی ابرو و مژه می‌گوید: موها پر شده و در موقعیت جدیدی قرار می‌گیرند و در نتیجه ابروی پرتر ایجاد می‌شود. 

‌لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

  در حالی که گونزالس خاطرنشان می کند که "همه انواع مو و اشکال صورت می توانند از لمینیت سود ببرند" و "آنهایی که ابروهای نامنظم دارند بیشترین سود را خواهند برد"، برخی از انواع ابرو وجود دارند که ممکن است برای این فرآیند مناسب نباشند. گونزالس خاطرنشان می کند: "شما باید موهای طبیعی ابرو داشته باشید." بنابراین اگر موهای شما کم پشت هستند، میکروبلیدینگ یا ombre shading ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد. پرز همچنین خاطرنشان می کند که اکثر انواع ابروها می توانند با این فرآیند به ابروهای پرتر برسند، اگرچه او تأکید می کند که آنهایی که "ابروهای بسیار نازک یا کم پشت" دارند باید از لمینیت ابرو خودداری کنند زیرا این یک درمان شیمیایی است. وقتی موهای کافی ندارید، چه به دلیل کندن بیش از حد مو باشد یا ریزش مو، تفاوتی را متوجه نخواهید شد. در واقع، ممکن است بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، ضرر داشته باشد. به همین دلیل است که همیشه باید قبل از اینکه کار را به دست بگیرید، با یک هنرمند ابرو مشورت کنید.  

در طول لمینت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

قبل از شروع فرآیند لمینیت ابرو، پرز خاطرنشان می کند: "برای دستیابی به بهترین نتیجه، ابروهای شما باید حداقل چهار تا شش هفته رشد کرده باشند." هرچه موهای طبیعی ابرو بیشتری داشته باشید، نتیجه بهتری خواهید داشت. گونزالس به اشتراک می‌گذارد که "مشتریان باید از موچین کردن و اپیلاسیون ابروهای خود خودداری کنند، اما مهمتر از همه، حداقل چهار هفته قبل از لمینت ابرو، ابروهای خود را کوتاه نکنید. کار با یک بوم خالی بهترین نتیجه را به شما می‌دهد، زیرا این امکان را به هنرمند ابرو شما می‌دهد. لمینت ابروی خود را کاملاً متناسب با صورت خود سفارشی کنید. اگر هنرمند ابروی شما تشخیص داده است که موهای کافی برای این فرآیند دارید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. فرآیند سه مرحله ای نیز نسبتا سریع است و تنها بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد. گونزالس خاطرنشان می کند که بسیاری از مشتریان او معمولاً چرت می زنند، زیرا این روند بسیار آرامش بخش است. اولین مرحله در فرآیند لمینیت ابرو از محلول پرم استفاده می کند. گونزالس خاطرنشان می کند: «این محلول به طور ویژه برای استفاده روی ابروها طراحی شده است. این همان چیزی است که موها را نرم می کند و به ما این توانایی را می دهد که موها را به شکل جدید هدایت کنیم. سپس یک لوسیون تثبیت کننده می آید که "موها را تقویت می کند و به انعطاف پذیری آنها کمک می کند." و مرحله آخر "کرم احیا کننده ای است که موها را هیدراته می کند و نتایج لمینیت شما را محکم می کند. هنگامی که فرآیند شیمیایی انجام شد، ابروها اغلب با موم یا موچین مرتب می شوند تا اطمینان حاصل شود که تا زمانی که ممکن است به شکل دلخواه خود باقی می مانند. اگر این به نظر آشنا می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که روند تا حدودی شبیه لیفت مژه است.

آیا مراقبت های بعدی وجود دارد؟

  مراقبت های بعدی نقش مهمی در مدت زمان ماندگاری نتایج لمینیت ابرو ایفا می کند. اگر همه کارها را به درستی انجام دهید، باید انتظار داشته باشید که لمینیت به مدت چهار تا شش هفته باقی بماند. گونزالس می‌گوید در 24 ساعت اول پس از عمل، از بخار، آب، آرایش و محصولات مراقبت از پوست روی ابروهای خود اجتناب کنید. پس از اتمام 24 ساعت، پرز توصیه می کند که از یک نرم کننده عمیق روزانه و روغن کرچک سه هفته پس از لمینیت برای تقویت رشد موهای جدید استفاده کنید. گونزالس پیشنهاد می کند "از روغن آبرسان حاوی ویتامین E برای آبرسانی به موهای ابرو استفاده کنید. روغن آبرسان باید هر شب به مدت حداقل هفت هفته پس از لمینیت استفاده شود" تا ابروهای شما مرطوب بماند. روغن کرچک، روغن آووکادو و روغن آرگان همگی گزینه های عالی هستند. 

ماندگاری لمینت ابرو چقدر است؟

لمینیت ابرو می تواند بین چهار تا شش هفته دوام بیاورد. باز هم، این بستگی به این دارد که چقدر از ابروهای خود پس از لمینیت مراقبت می کنید، همراه با بافت و ضخامت منحصر به فرد موهایتان. گونزالس به اشتراک می گذارد که نتایج گاهی اوقات می تواند تا هفت هفته طول بکشد، اگرچه همه چیز بستگی دارد. پس از دوره شش هفته ای، باید ابروهای خود را اصلاح کنید تا مطمئن شوید که شکل دلخواه خود را حفظ می کنند. زیاد رفتن می تواند هم به موهای واقعی ابرو و هم به پوست ظریف اطراف چشم آسیب برساند. اما این لزوماً به این معنی نیست که اگر در این مدت نیاز باشد، نمی‌توانید سایر درمان‌های ابرو مانند رنگ کردن یا فرم دادن به ابرو را انجام دهید. با هنرمند پیشانی خود صحبت کنید، زیرا آنها می دانند چه کاری باید انجام دهند.

هزینه لمینت ابرو چقدر است؟

هزینه لمینت ابرو بسته به جایی که می روید و هنرمند ابرو که این فرآیند را انجام می دهد متفاوت است. حتماً از قبل با سالن آرایش یا هنرمند ابرو تماس بگیرید تا برآورد دقیق تری از هزینه کل لمینت ابرو دریافت کنید. و مانند سایر درمان‌های زیبایی، نظرات، عکس‌های قبل و بعد، و اعتبارنامه‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنرمند ابروی شما قبل از رزرو واجد شرایط است.

آیا می توانم لمینت ابرو را در خانه انجام دهم؟

رسما نه هنرمند ابرو تاکید می کنند که این فرآیندی نیست که هر کسی می تواند انجام دهد. گونزالس می‌گوید: «برای دستیابی به لمینیت زیبا، سالم و کرکی، ما به محصولات درجه یک حرفه‌ای نیاز داریم که فقط در اختیار متخصصان دارای مجوز باشد، به همین دلیل است که هرگز سعی نکنید ابروهای خود را در خانه لمینت کنید. بسیاری از محصولات لمینیت خانگی خیلی خشن هستند و احتمالاً موهای ابروی شما را خشک و شکننده می‌کنند و باعث ایجاد شکاف و ریزش مو در ابروها می‌شوند.» برای جلوگیری از پردازش بیش از حد، او تاکید می کند که به دنبال متخصصی باشید که نحوه استفاده صحیح از مواد شیمیایی را بداند.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام