ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

اطلاعاتی درباره قرص مانیکور و پدیکور
  • آموزش

اطلاعاتی درباره قرص مانیکور و پدیکور

  • 1403-01-10 05:21:56
قرص مانیکور و پدیکور از محصولاتی است که می توانیم برای زیبایی دست و پا در سالن های آرایشی مورد استفاده قرار دهیم. این محصول نیز در کنار محصولات مراقبتی پوست و ناخن مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد و می توانیم نمونه های مختلف و متعددی از این محصولات را در بازار مشاهده و خریداری نماییم. بسیاری از ما ممکن است در فصل های متنوع به دلیل حساسیت های فصلی و یا به دلیل کار زیاد و فشرده با دست ها و یا حتی مدت زمان زیاد استفاده از کفش دست ها و پاهای خشکی داشته باشیم و در این حالت می توانیم عنوان کنیم که لطافت پوست و زیبایی آن کاهش یافته است. بعد از درک این مورد قطعا برای رفع این مشکل اقدام خواهید نمود و به دنبال راهکار های مناسبی در این زمینه هستید. خرید قرص مانیکور و پدیکور و استفاده از آن می تواند بسیاری از مشکلات این چنین را برای فرد رفع نماید و زیبایی و لطافت را به پا و دست آنها هدیه کند.

اطلاعاتی درباره قرص مانیکور و پدیکور

مهم ترین سوالی که در پاراگراف ابتدایی این مقاله ذهن شما را درگیر خواهد نمود، این است که قرص مانیکور و پدیکور چه محصولی است؟ برای استفاده از آن باید چه وسایلی را موجود داشته باشیم؟ کاربرد های این محصول چیست؟ مواد تشکیل دهنده این محصول مهم برای زیبایی چه موادی هستند؟ تفاوت بین این محصول با کوکتل پدیکور چیست؟ و هزاران سوال دیگر که شما را به عنوان مصرف کننده این محصول به خود درگیر خواهد کرد. شما برای استفاده و حتی برای خرید باید ابتدا اطلاعاتی در این زمینه را دریافت نمایید و بعد از داشتن این اطلاعات برای استفاده اقدام کنید. در این مقاله اطلاعات دقیقی در این زمینه و همه چیز درباره قرص مانیکور و پدیکور را در اختیار شما قرار می دهیم.

قرص مانیکور و پدیکور چیست و چه کاربردی دارد؟

قرص هایی که برای انجام انواع مانیکور ها و پدیکور ها مورد استفاده قرار میگیرند و روند و کیفیت انجام مانیکور و پدیکور را کیفیت می بخشند، قرص مانیکور و پدیکور نامیده می شوند. این قرص ها در آب جوش داخل حمام یا حوضچه های مخصوص به حالت آتشفشانی در می آیند و بوی خوبی را نیز از خود ساطع خواهند کرد و هم ترکیبات مفیدی برای دست و یا پا را در آب حل خواهند نمود. در این حالت می توانید دست های خود را برای مانیکور کردن ناخن و پاهای خود را برای انجام پدیکور آماده سازید. کاربرد های متنوعی از این محصول را می توانیم بعد از خرید مشاهده کنیم، از انواع کاربرد ها می توانیم موارد مهم زیر را بیان کنیم:
  • لطافت بخشیدن به دست و پا
  • ایجاد احساس آرامش و ریلکسیشن
  • لایه برداری از پست های مرده و فرسوده
  • آبرسانی به پوست دست و پا
  • نرم شدن کوتیکول های دور ناخن و آماده سازی برای مانیکور و پدیکور
با در نظر داشتن کاربرد های متنوع این محصول می توانید برای سالن های آرایشی که شما مدیریت آن ها را بر عهده دارید این محصول را تهیه و یا برای مصارف شخصی خود در منزل نمونه ای از این محصولات را خریداری نمایید. 
 

مواد تشکیل دهنده قرص مانیکور و پدیکور

این محصولات از مواد بسیار زیادی و ترکیبات متعددی تشکیل خواهند شد و سپس به عموم مردم عرضه می گردند. در نظر داشته باشید که بیس و پایه مواد تشکیل دهنده این محصولات با یکدیگر یکسان هستند. اما در زمینه هایی نیز تفاوت را در این محصولات مشاهده خواهیم نمود. برای نمونه رنگ قرص ها، عصاره های استفاده شده، ابعاد آن ها، عطر های متنوعی از آن ها را می توانیم در هر قرص مانیکور و پدیکور با یکدیگر متفاوت اعلام کنیم. مواد تشکیل دهنده اصلی این محصول مورد استفاده در سالن های آرایشی و در خانه جوش شیرین، اسید سیتریک، انواع روغن های گیاهی و رنگ خوراکی و انواع عصاره ها می باشد.

تفاوت قرص مانیکور و پدیکور با کوکتل پدیکور

قرص مانیکور و کوکتل های پدیکور در مواد تشکیل دهنده خود یکسان هستند و هر دو به یک مضمون و دلیل، آن هم بخشیدن لطافت و زیبایی به دست ها و پاها می باشد. در نظر داشته باشید تفاوت های مختلفی در بین این دو گروه مشاهده می شود. قرص های مانیکور کوچک هستند اما کوکتل ها بزرگ اند. قرص های مانیکور تخت و گرد هستند، در حالی که کوکتل ها توپی اند. قرص های مانیکور فشرده تر اند و در آب دیر تر باز می شوند ولی کوکتل ها در آب به سرعت حالت انفجاری به خود خواهند گرفت. در این حالت می توانید با توجه به تفاوت های موجود در این دو گروه، نمونه ای را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.  

روش صحیح استفاده از قرص مانیکور و پدیکور در سالن های آرایشی

همانطور که بیان نمودیم در سالن های آرایشی بزرگ و همچنین در خانه می توانید از این محصول استفاده نموده و زیبایی را برای دست و پای خود به ارمغان آورید. اما در نظر داشته باشید روش صحیح استفاده از این قرص ها بسیار مهم هستند و مدت زمان استفاده نیز می تواند در تاثیر گذاری این محصول نقش داشته باشند. بهتر است تشت مخصوص یا حوضچه های مخصوص به این موارد را تهیه نمایید و آب گرم را داخل تشت ریخته و قرص را در آن رها کنید. در این حالت قرص به جوشش در می آید و عصاره خود را در تشت آب آزاد خواهد کرد. در این حالت بعد از گذشت بیست دقیقه تا نیم ساعت پاها و دست های خود را از تشت خارج نمایید و با حوله خشک کنید. پوست شما شفاف تر و آماده انجام پدیکور و مانیکور خواهد بود.  

خرید از معتبر ترین برند ها

بعد از آن که اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمودید می توانید برای خرید انواع این محصول با عصاره های متنوع اقدام کنید. خرید از بهترین سایت های اینترنتی و از بهترین برند های موجود می تواند شما را راضی نگه دارد و سلامت و زیبایی را به شما هدیه کند. در نظر داشته باشید بهترین برند ها و مقرون به صرفه ترین محصولات را می توانید از معتبر ترین سایت های موجود به صورت اینترنتی و یا مغازه های معتبر به صورت حضوری تهیه نمایید و بعد از دریافت اطلاعات مورد نیاز می توانید روش صحیح استفاده را دریابید و از این محصول یعنی قرص مانیکور و پدیکور استفاده کنید. 

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام