ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
اطلاعاتی مهم در زمینه کاشت ناخن
  • آموزش

اطلاعاتی مهم در زمینه کاشت ناخن

  • 1403-02-04 21:04:18
کاشت ناخن به عنوان یکی از روش های جدید برای زیبایی دست و پا در سالن های زیبایی تمام نقاط ایران به عموم مردم ارائه می شود. معمولا افراد علاقه مند به روش و خدمات زیبایی، بانوان هستند و ما می توانیم عنوان کنیم که امروزه به دلیل همه گیر شدن این خدمات می توانیم تعداد افراد ناخن کار زیادی را در سالن ها مشاهده نماییم. آن ها خدمات مرتبط با ناخن را به عموم مشتری ها و مراجعین ارائه خواهند داد. اما اگر قصد انجام چنین کاری یعنی کاشت ناخن را دارا هستید، ابتدا بهتر است اطلاعات دقیقی در این زمینه دریافت نمایید و سپس برای انجام آن اقدام کنید. اگر قرار است به عنوان ناخن کار فعالیت خود را شروع کنید نیز این مقاله می تواند در زمینه اطلاعات تئوری به شما کمک نماید. در ادامه به مطالبی در این زمینه که مورد نیاز خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان است، اشاره خواهیم نمود.

در حالت طبیعی چه افرادی به کاشت ناخن نیازمند هستند؟

مهم ترین سوالی که باید در زمان انجام این خدمات یعنی کاشت انواع ناخن در سالن های زیبایی از خود بپرسید، این است که آیا اصلا نیازمند انجام این خدمات هستید؟ افرادی در حالت طبیعی به انجام این خدمات نیازمند هستند که ناخن های طبیعی آن ها دارای استحکام نبوده و مداوم می شکنند. نه تنها این افراد گاهی افرادی که مداوم ناخن های رنگ گرفته دارند، به انجام این خدمات اقدام می کنند. گاهی نیز بسیاری از افراد به دلایل مادرزادی ناخن های نامتعارفی را دارا هستند و برای زیبایی بخشیدن به دست و پای خود برای این خدمات اقدام می نمایند. اما امروزه نه تنها افراد این چنین بلکه بیشتر افراد با ناخن های سالم را مشاهده خواهیم کرد که برای انجام این خدمات به سالن های زیبایی و آرایشی مراجعه می کنند.

کاشت ناخن روشی جدید برای بخشیدن زیبایی به دست و پا

روش های زیادی برای زیبایی ناخن های دست و پا در سالن های آرایشی صورت می گیرد، از انواع این خدمات می توانیم به نمونه های زیر اشاره کنیم :
  1. ژلیش دست و پا
  2. کاور
  3. لمینت
  4. کاشت ناخن
  5. پدیکور و مانیکور
  6. طراحی ناخن
و هزاران مورد دیگر که می توانیم از آن ها نام ببریم. با توجه به نوع ناخن های شما، جنس ناخن ها، مدل دست های شما و موارد متعدد دیگر ناخن کار تصمیم به انجام یکی از خدمات خواهد گرفت و در نهایت با دانش خود و زبردستی خود زیبایی خاصی را به دست های شما هدیه خواهد کرد. در نظر داشته باشید در این حالت ناخن های شما همواره مرتب خواهند بود و زیبایی و جلوه زیادی را نیز دارا هستند. 

زیان کاشت ناخن

بعد از مدتی که ناخن های شما کاشت بود، باید آن ها را ریمو نمایید و دوباره بعد از گذشت مدتی برای این خدمات اقدام کنید. یکی از دلایل موجود برای انجام این کار این است که هوا به ریشه ها و سطح ناخن نخواهد رسید و به همین دلیل ناخن های شما سست خواهند شد. از طرفی نیز در زمان کاشت سطح صدفی ناخن های شما تراشیده شده است و به همین دلیل بعد از مدتی نیازمند رسیدن هوا به این نقطه خواهیم بود. در غیر این صورت و در صورت استفاده از مواد اولیه مرغوب هیچ گونه زیانی بر ناخن های شما وارد نخواهد شد.  

هزینه کاشت ناخن در سالن های زیبایی

گاهی اوقات می توانیم هزینه های متنوعی از کاشت انواع ناخن را در سالن های زیبایی مختلف مشاهده نماییم. هزینه و قیمت کاشت ناخن بستگی به خدمات دهنده می تواند با دیگر سالن ها متفاوت باشد. نوع ماده استفاده شده، میزان وقت صرف شده برای انجام خدمات و نوع دیزاین و .... می تواند از عواملی باشد که قیمت و هزینه کاشت ناخن شما را تخمین خواهد زد. اما در نظر داشته باشید که هزینه های دریافت شده دارای یک میزان مشخصی هستند و بیشتر یا کمتر بودن این خدمات در حدود بسیار کمی است. شما می توانید برای خدمات دریافتی به سالن های مراجعه نمایید که هم کیفیت بالایی از مواد اولیه را دارا هستند و هم هزینه معقولی را دریافت می کنند. 

روش های متنوع برای کاشت ناخن

از روش های مهم برای انجام کاشت برای ناخن پا و دست می توانیم به نمونه روش های زیر که در بین افراد بسیار مخاطب دارد، اشاره نماییم:
  1. کاشت های ناخن قالبی
  2. کاشت های ناخن پودری
  3. کاشت های ناخن با پلی ژل
  4. کاشت های ناخن با فرمر
  5. کاشت های ناخن بیبی بومر
خدمات دهنده شما یا همان ناخن کار شما با توجه به نیاز ناخن های شما برای انجام یکی از روش های کاشت ناخن اقدام خواهد نمود. در نظر داشته باشید هزینه این خدمات با یکدیگر متفاوت هستند. در نظر داشته باشید کیفیت روش های کاشت انواع ناخن های شما بسته به کیفیت مواد اولیه و کیفیت کار ناخن کار خواهد داشت. در صورت انجام خدمات به روش صحیح می توانید از خدمات ارائه شده راضی باشید.  

مراحل کاشت ناخن در سالن های آرایشی برای دست و پا

کاشت ناخن های دست و پا دارای روش های متعددی است. هر نمونه از روش ها دارای مراحل مختلفی نیز می باشد. در حالت کلی از مهم ترین مراحل انجام کاشت ناخن می توانیم به روش های زیر اشاره نماییم:
  1. خرید لوازم با کیفیت و مناسب برای کاشت ناخن
  2. آماده سازی پودر کاشت
  3. زیرسازی و پدیکور و یا مانیکور ناخن ها و سوهان کشی
  4. استفاده از پرایمر ناخن برای اتصال مواد
  5. چسباندن مواد کاشت با روش های صحیح به ناخن
  6. مرحله آخر کاشت ناخن
  7. لاک ژل
  8. طراحی ناخن و تاپ کات زدن
بعد از انجام این مراحل می توانید زیبایی خدمات دریافت شده را حس نمایید و ناخن های زیبا و مرتبی را دارا باشید. در نظر داشته باشید این روش برای کاشت پودر است در صورت تعویض روش کاشت انواع ناخن می توانیم مراحل اضافه تر و یا کمتری را مشاهده نماییم. کیفیت در زمان انجام کاشت مهم ترین مورد و دقت به خرج داده شده توسط ناخن کار از موارد مهم دیگر است که می تواند رضایت شما را جلب نموده و شما را به مشتری ثابت یک سالن تبدیل نماید .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام