ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
انواع قلم کاشت ناخن
  • آموزش

انواع قلم کاشت ناخن

  • 1403-01-31 19:52:07
انتخاب ابزار مناسب در کاشت ناخن باعث نتیجه مطلوب تر در پایان کار خواهد شد . یکی از ابزارهای مهم در کاشت ناخن انتخاب قلم مناسب است. این که بدانیم انواع قلم کاشت ناخن برای چه کاشتی گزینه مناسب تری خواهد بود.

قلم کاشت ناخن

قلم کاشت ناخن از نظر جنس مو ، اندازه و شکل دسته بندی می شوند. شما به عنوان یک ناخن کار حرفه ای باید بدانید کدام قلم برای کاشت ژل ناخن یا اکرلیلک گزینه بهتری است . ما در اینجا قصد داریم چکیده اطلاعاتی که برای شما لازم است در مورد قلم و انواع آن توضیح دهیم . برای کاشت ژل ناخن حتما به یک قلم موی استاندارد سایز 4 یا 5 دارید که منحصرا برای همین منظور طراحی شده است . باید بدانید که قلم با موی مصنوعی ساخته شده مانع از جذب ژل ها به موی قلم و هدر رفتن مواد می شود . علاوه بر آن از سرخوردن ژل از روی قلم خودداری کرده و از ماندگاری بالایی برخوردار است. برای پاکسازی قلم باید از محلول کلینزر استفاده کنید. بعد از هر بار استفاده از پودر اکرلیلک لازم است حتما قلم را تمیز کنید تا از سفت شدن و آسیب دیدن قلم جلوگیری کند.  

نحوه درست استفاده از قلم کاشت ناخن

  • از فشار زیاد قلم بر روی دستمال و باز کردن موهای آن پرهیز کنید زیرا این کار باعث ریزش موی قلم و خارج شدن از فرم گرد می شود.
  • هیچ گاه قلم خودتان را با استون 100 شست و شو ندهید چون به قلم آسیب می رساند. در آخر کارتان قلم را در به مدت چند ثانیه در لیکویید بچرخانید.
  • در حین مواد گذاری مواد بین موهای قلم را با دستمال تمیز کنید تا مواد سفت نشود.
  • اگر مواد بین موهای قلم گیر کرده است باید مدت زمان بیشتری در لیکویید بزارید. موهای قلم نباید به ته ظرف بخورد که باعث کج شدن موهای سرش می شود و قلم موی شما خراب خواهد شد.
  

انواع قلم کاشت ناخن

  1) قلم کاشت ناخن ایزی فلو شماره 8

مشخصات اصلی:  بهترین قلم موی کاشت ناخن جنس الیاف: طبیعی ابعاد: 0.5 در 0.5 در 17 سانتی متر شکل: اشکی  

2) قلم کاشت ناخن مندرین شماره 6

مشخصات کلی: بهترین قلم موی کاشت ناخن جنس الیاف: سمور شکل: اشکی ابعاد: 20 * 5 *5 سانتی متر  

3) قلم کاشت ناخن لورنزو شماره 10

کشور سازنده قلم ایتالیا می باشد. جنس الیاف آن موی سمور و جزو بهترین قلم کاشت ناخن محسوب می شود. جنس بدنه آن از شیشه و در سایز باریک با ابعااد 1*1*15سانتی متر و درشکل اشکی است. استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.  

4) قلم کاشت ناخن گراف مدل GZ-12

از مشخصات کلی آن می توان به بهترین قلم موی کاشت، جنس الیاف آن از موی طبیعی، سایز پهن و شکل صاف ، در ابعاد 1*2*23 سانتی متر اشاره کرد.  

5) قلم کاشت ناخن شماره 6

یکی از بهترین گزینه ها برای قلم کاشت محسوب می باشد که دارای ابعاد 0.5*0.5*17 سانتی متر، جنس الیاف آن طبیعی و به شکل اشکی می باشد.  

6)قلم کاشت ناخن کلینسکی مدل K-10

بهترین قلم موی کاشت ناخن ، موهای آن کاملا از الیاف طبیعی و اصل موی سمور تهیه شده است. در سایز پهن و به صورت اشکی است. ابعاد آن 1*2*21 سانتی متر و دارای دسته چوبی می باشد.  

7) قلم کاشت ناخن کلینسکی N-10

قلم کاشت ناخن کلینسکی اشکی مناسب برای کاشت ناخن پودری است. حنس الیاف آن طبیعی و از موی سمور تهیه شده و دارای دسته آهنی است. از دیگر ویژگی های می توان به شکل اشکی، سایز پهن و دارای ابعاد 1*2*21 سانتی متر اشاره کرد.  

8) قلم کاشت ناخن G-12

از ویژگی های مهم قلم کاشت ناخن G-12 می توان به سایز پهن، شکل صاف، الیاف کاملا طبیعی و ابعاد 1*2*23 سانتی متر اشاره کرد. 

9) قلم کاشت ناخن کلینسکی مدل N-08

از ویژگی های مهم قلم کاشت ناخن N-08 می توان به سایز پهن، شکل اشکی، الیاف کاملا طبیعی، دارای دسته اهنی و ابعاد 1*2*21 سانتی متر اشاره کرد.  

10) قلم کاشت ناخن دینسکی D-10

از ویژگی های قلم کاشت ناخن دینسکی می توان به جنس الیاف مصنوعی، شکل صاف و سایز پهن در ابعاد 1*4*20 سانتی متر می توان اشاره کرد.  

11) قلم کاشت ناخن گراف شماره GZ-10

از ویژگی های قلم کاشت ناخن گراف می توان به جنس الیاف طبیعی شکل صاف و سایز پهن در ابعاد 1*2*23 سانتی متر می توان اشاره کرد.  

12) قلم کاشت ناخن کلینسکی مدل K-14

از ویژگی های قلم کاشت ناخن دینسکی می توان به جنس الیاف طبیعی، شکل  اشکی و سایز پهن در ابعاد 1*2*21 سانتی متر می توان اشاره کرد.  

13) قلم کاشت ناخن گراف مدل G-10

از ویژگی های قلم کاشت ناخن گراف می توان به جنس الیاف طبیعی، شکل صاف و سایز پهن در ابعاد 1*2*21 سانتی متر می توان اشاره کرد.  
 

14) قلم کاشت ناخن کلینسکی مدل N-12

از ویژگی های قلم کاشت ناخن دینسکی می توان به جنس الیاف طبیعی، شکل اشکی و سایز پهن در ابعاد 1*2*21 سانتی متر می توان اشاره کرد.  

15) قلم کاشت ناخن کلینسکی مدل K-12

از ویژگی های قلم کاشت ناخن دینسکی می توان به جنس الیاف طبیعی، شکل  اشکی و سایز پهن در ابعاد 5*5*20 سانتی متر می توان اشاره کرد.  

16) قلم کاشت ناخن ایزی فلو شماره 10

از ویژگی های قلم کاشت ناخن ایزی فلو می توان به جنس الیاف طبیعی، شکل  اشکی و در ابعاد 0.5 * 0.5* 17 سانتی متر می توان اشاره کرد.  

17) قلم کاشت ناخن مصنوعی نوباراکس مدل Swoarovsky

از ویژگی های قلم کاشت ناخن نوباراکس می توان به جنس الیاف طبیعی، شکل  صاف، سایز باریک، قلم دوس مناسب برای کاشت، پودر و ژل و در ابعاد 20 سانتی متر می توان اشاره کرد.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام