ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
با کاربردهای پودر برنزه آشنا شوید
  • آموزش

با کاربردهای پودر برنزه آشنا شوید

  • 1403-01-31 21:01:32
پودر برنزه یا همان برنزر یکی از بهترین راهکارهایی است که با استفاده از آن می توانید آرایشی زیبا و متفاوت داشته باشید. قطعا شما هم تنوع در آرایش را دوست دارید و می خواهید به گونه ای آرایش کنید که زیبا و خیره کننده به نظر برسید. برنزه کردن پوست یکی از ترندهای جذابی است که شاید بخواهید آن را امتحان کنید. در این صورت تا پایان این بخش همراه ما باشید.

پودر برنزه چیست و چه کارایی دارد؟

پودر برنزه محصولی آرایشی است که مانند پنکیک عیوب پوستی را به خوبی پوشش می دهد. این پودر فشرده رنگ تیره و برنزی دارد که باعث متفاوت شدن سبک آرایش چهره تان می شود. اگر در انتخاب و خرید برنزر دقت کنید، قطعا از آرایشتان لذت می برید. شاید بسیاری از افراد گمان کنند این پودر مخصوص استفاده در تابستان است. اما اگر به تکنیک های آرایشی مسلط باشید، قطعا می توانید در تمام فصول از آن استفاده کنید. استفاده از این پودر فشرده به آرایش شما زیبایی و گرما می بخشد. همچنین باعث متفاوت شدن آرایش و چهره تان می شود. بنابراین اگر طرفدار ایجاد تنوع در آرایش هستید، استفاده از این پودر فشرده و برنزه را به شما توصیه می کنیم.  

کاربردهای پودر برنزه

آیا میدانید از پودر برنزه چگونه می توانید استفاده کنید؟ در واقع این پودر تنها به عنوان پنکک استفاده نمی شود و کاربردهای متفاوت دیگری نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با کاربردهای برنزر موارد زیر را دنبال کنید. یکی از اصلی ترین موارد استفاده از برنزر، استفاده به عنوان پنکک است. در صورتی که پوست تیره داشته باشید، این پودر کاملا مناسب شما است. در صورتی هم که بخواهید در آرایشتان تنوع ایجاد کنید و پوستتان را موقتا برنز کنید، می توانید از این محصول آرایشی استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این محصول برای پوشش دهی لک ها و جوش های سطح پوست استفاده کنید.  
  • استفاده به عنوان رژگونه

یکی دیگر از کاربردهای متفاوت پودر برنزه، استفاده به عنوان رژگونه است. در صورتی که سبک آرایشتان رژگونه های تیره را می طلبد، می توانید از این محصول به عنوان رژگونه نیز استفاده کنید. قطعا پس از استفاده از آن می توانید تاثیر زیبایش را روی گونه هایتان ببینید. همانطور که میدانید کانتور دارای تیرگی است. با استفاده از کانتورینگ شما می توانید در نقاط مختلف پوستتان تیرگی و فرورفتگی ایجاد کنید. به این ترتیب صورتتان را متعادل سازی می کنید. با استفاده از پودر برنزه می توانید کانتورینگ را انجام دهید. زیرا این پودر از رنگ پوست واقعی شما تیره تر اس. به این ترتیب تیرگی متعادلی را روی سطح پوستتان به وجود می آورد.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

چگونه رنگ برنزر را انتخاب کنیم؟

اگر برای خرید برنزر اقدام کرده باشید متوجه می شوید که چند رنگ مختلف برای این محصول وجود دارد. به ترتیب تمام این رنگ ها به سمت تیره تر شدن می روند. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ در واقع پودر برنزه باید تنها یک یا دو درجه با رنگ طبیعی پوست شما اختلاف داشته باشد. زیرا اگر بیشتر از این میزان باشد، قطعا آرایش شما را مصنوعی و غیر طبیعی جلوه می دهد. پس شما باید برنزر را تنها دو درجه تیره تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید اغراق در انتخاب رنگ برنزر، به هیچ عنوان ظاهر زیبایی به چهره و آرایش صورت شما نمی دهد. به همین علت ممکن است زیبایی صورتتان تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بگیرد. پس در این خصوص ریسک نکنید و در انتخاب رنگ برنزر نهایت دقت را به عمل آورید.  

چگونه از پودر برنزه استفاده کنیم؟

آیا میدانید نحوه استفاده از پودر برنزه چگونه است؟ با توجه به کاربرد و کارایی که شما از این پودر خواهید داشت، نحوه استفاده از آن نیز متفاوت خواهد بود. در صورتی که می خواهید از این پودر برای تیره شدن و برنزه شدن پوستتان استفاده کنید، به موارد زیر توجه داشته باشید: ابتدا روتین پوستی خود را انجام دهید. یعنی صورتتان را با استفاده از یک شوینده مناسب بشویید. از کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید. سطح پوست شما باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی یا آلودگی باشد. سپس کرم پودر مورد نظر را به پوستتان بزنید. در اینجا باید به یک نکته مهم اشاره کنیم. در صورتی که روی صورت خود جای لک، جوش، قرمز یا التهاب ندارید، نیازی به استفاده از کرم پودر نیست. اما اگر کاور و پوشش دهی بیشتری را می خواهید، حتما از کرم پودر استفاده کنید. در این مرحله می توانید پودر برنزه را به تمام نواحی صورتتان بزنید. برای این کار حتما از یک براش آرایشی فشرده و پهن یا یک اسفنج آرایشی استفاده کنید. در نهایت به نقاطی از صورتتان هایلایتر بزنید و آرایشتان را با استفاده از پودر فیکس به پایان برسانید. در صورتی که می خواهید از پودر برنزه به عنوان رژگونه یا کانتور استفاده کنید، به موارد زیر توجه داشته باشید. برای استفاده از برنزر به عنوان رژگونه و کانتور باید ابتدا آرایش پوستتان را کامل کنید. سپس با استفاده از یک براش مناسب مقداری از پودر را بردارید و روی گونه، پیشانی، اطراف بینی، زاویه فک و... را برنزر بزنید. حالا با استفاده از براش مناسب، پودر را به خوبی روی پوستتان محو کنید تا لبه های تیز آن را از بین ببرید. به همین سادگی شما با استفاده از برنزر آرایش خودتان را به پایان رسانده اید.  

نکاتی برای استفاده از برنزر

در صورتی که قصد استفاده از برنزر را دارید، باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.
  • اگر پوست خشک و ملتهبی دارید، حتما از برنزرهای مایع استفاده کنید. در صورتی که اصرار دارید از پودر برنزه استفاده کنید، حتما قبل از آن به پوست خود کرم پودر بزنید. در این صورت مشکلی برای پوست شما به وجود نخواهد آمد.
  • حتما در هنگام خرید از برندهای معتبر و فروشگاه های معتبر خریداری کنید. زیرا باید محصولی را برای آرایش پوستتان بخرید که کیفیت لازم را داشته باشد.
  • حتما در انتخاب رنگ پودر برنزه نهایت دقت را به عمل آورید. زیرا در غیر این صورت آرایش شما به زیبایی آنچه که فکرش را می کنید نمی شود.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام