ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
بررسی انواع لاک ناخن
  • آموزش

بررسی انواع لاک ناخن

  • 1403-02-01 09:13:29

 لاک ناخن، جزو آن دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی بوده که طرفداران بسیاری داشته و در زیبایی و ظاهر ناخن ها بسیار موثر می باشد. از این رو، آشنایی با انواع مختلف آن و نحوه انتخاب بهترین لاک مختص به شما، می تواند در خرید شما بسیار موثر واقع شود. به همین خاطر، در ادامه ی مطلب قصد داریم به بررسی مدل های مختلف لاک ناخن پرداخته و در آخر راهنمایی برای خرید آن نیز ارائه کنیم.

لاک های براق کننده

اولین نوع مورد بررسی، لاک های براق کننده می باشد. این نوع لاک ها به صورت جداگانه مورد استفاده قرار نمی گیرند. بلکه به این صورت استفاده شده که آن را برروی لاک اصلی زده و سبب برق شدن آن می شود. همچنین، استفاده از این لاک سبب مقاوم تر شدن و ماندگاری بیشتر لاک اصلی نیز خواهد شد. در نظر داشته باشید که اینگونه لاک ها سبب زیبایی بیشتر لاک اصلی خواهند شد.      

لاک های مات

این نوع لاک ها، یکی از محبوب ترین ها در بازار می باشند. در ابتدا، از این نوع لاک به عنوان لاک پایه استفاده شده و پس از آن می توانید برای براق کردن، از برق ناخن نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید که از این نوع لاک برای آرایش زیر ناخن نیز استفاده می شود. همچنین، در صورتی که قصد طراحی برروی ناخن را نیز دارید، لاک های مات گزینه بسیار مناسبی خواهند بود.

لاک ژلیش

لاک ژلیش، یکی دیگر از انواع محبوب و نام آشنای لاک ناخن می باشد. خوب است بدانید که این نوع لاک در سک پک به فروش رسیده که شامل بیس، لاک ژله ای در رنگ های مختلف، لاینر و تاپ کد می باشد. لازم به ذکر است که این نوع لاک برروی ناخن های طبیعی استفاده شده و در صورتی که آن را برروی کاشت بزنید، بسیار قطور و بد فرم جلوه خواهد کرد. یکی از مزیت های مناسب این نوع لاک، رنگ های فراوان و متنوع آن می باشد.    

لاک های نئونی

همان طور که از نام آن مشخص است، پس از استفاده از این لاک ناخن، ناخن های شما در شب درخشش خاصی خواهند داشت. براق بودن و درخشندگی از مزیت های این نوع لاک بوده و گفتنی است که پس از استفاده به سرعت خشک خواهند شد. البته در نظر داشته باشید که این نوع لاک ناخن، ماندگاری و طول عمر کمتری نسبت به دیگر مدل ها خواهد داشت.

لاک ناخن آینه ای

نسل جدید لاک های ناخن محسوب شده که به تازگی در صدر پرفروش ترین انواع لاک ها نیز قرار گرفته است. این نوع لاک ها، پس از استفاده درخشش خاصی داشته و حس فلز و آینه را به شما القا خواهد کرد. همچنین، سطح براق آن می تواند به خوبی نور را بازتاب کند.

لاک های کریستالی و اکلیلی

اگر به دنبال جذابیت و تنوع هستید، این مدل لاک ناخن انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. همان طور که مشخص است، در این مدل از کریستال و یا اکلیل های جذابی استفاده شده که در هنگام استفاده، از طرح های جالب و زیبای آن لذت خواهید برد. گفتنی است که رنگبندی آنها نیز بسیار متنوع بوده و مطابق هر نوع سلیقه ای می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

لاک های تَرَک

لاک های تَرَک، یکی دیگر از محبوب ترین ها در بازار می باشند. تنها نکته ای که در مورد استفاده از آنها وجود داشته این است که نمی توانید از آن به عنوان لاک پایه استفاده کرده و حتما می بایست پیش از آن یک لاک ساده زده باشید. پس از آن می توانید لاک ترک را استفاده کرده و پس از چند ثانیه شاهد ترک ترک شدن آن باشید.

راهنما و نکاتی در مورد لاک ناخن

. سعی کنید تا حد امکان از لاک ناخن برای کودکان خود استفاده نکنید. اولین خطر، این بوده که با توجه به آنکه کودکان بسیاری عادت به جویدن ناخن و یا مکیدن انگشت خود دارند، با این کار مواد لاک وارد دهان شده و به دلیل شیمیایی بودن آنها، می تواند در آینده سبب بروز مشکلاتی برای فرزند شما شود. بهتر است لاک ناخن را برای کودکان 7 الی 8 سال به بالا تهیه کنید. . دقت داشته باشید که محصولات مورد نظر خود را از مجموعه ای معتبر تهیه کرده و به هیچ وجه اینگونه محصولات را از فروشگاه های بی کیفیت، دست فروشان و ... تهیه نکنید. با توجه به تماس مستقیم لاک ناخن با ناخن شما، خرید لاک فیک و تقلبی، اثرات مخربی در پی خواهد داشت. خرید اینگونه محصولات نامعتبر منجر به عفونت و بیماری های مختلف در ناخن و پوست شما خواهند شد. . استفاده از لاک هایی که نیاز به دستگاه یووی دارند برای مادران باردار به هیچ وجه توصیه نمی شود. اشعه های این دستگاه برای جنین بسیار مضر بوده و ممکن است در آینده سلامت فرزند شما را به خطر بیندازند. . در صورتی که خرید لاک ناخن برای شما بسیار حساس و مهم می باشد، سعی کنید از یک مشاور مد و پوشاک نظر گرفته تا بتوانید راحت تر لاک خود را با استایل و لباس های دیگر خود تطابق دهید. به هیچ وجه از لاک افراد دیگر استفاده نکنید. ممکن است گاهی اوقات به دلیل کمبود وقت و ...، مجبور به استفاده از لاک ناخن افراد دیگر شوید، این کار اصلا توصیه نشده و می تواند خطر ابتلا به بیماری های پوستی را افزایش دهد. . برای خرید محصولات اصل و اورجینال، می توانید به وبسایت رسمی و اصلی برند تولید کننده محصول مراجعه کرده و تصاویر و مشخصات آن را با کالای مد نظر خود مطابقت دهید. . در صورتی بروز هرگونه حساسیت و عفونت در پی استفاده از لاک ناخن، سریعا به پزشک مراجعه کرده تا هرچه سریع تر مشکل برطرف شود. . در نهایت، به عنوان آخرین نکته، در نظر داشته باشید از آنجا که سایت ها و مجموعه های بسیاری برای خرید لوازم آرایشی وجود دارد، سعی کنید تا حد امکان از یک مجموعه ی معتبر و با سابقه محصولات خود را تهیه کرده تا در آینده و در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانید آن را از طریق پشتیبانی وبسایت پیگیری کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام