ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
بررسی طرح کاشت ناخن
  • آموزش

بررسی طرح کاشت ناخن

  • 1403-02-04 13:19:20
  از آنجا که کاشت ناخن مدت ها است که بسیار رایج شده، به همین خاطر، انتخاب طرحی مناسب برای کاشت ناخن نیز به یکی از دغدغه های اصلی افراد مرتبط با این کار تبدیل شده است. به همین خاطر، در ادامه به بررسی انواع طرح کاشت ناخن پرداخته و زیباترین و با کیفیت ترین های آن را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.  

بررسی انواع طرح کاشت ناخن

  پیش از هر چیزی، باید بدانید که ناخن ها، یکی از اولین مواردی بوده که در مواجه با یک فرد جلب توجه می کند. بنابراین، نباید تاثیر کاشت ناخن را دست کم گرفته و حتما می بایست پیش از انجام آن، با بررسی های مختلف سعی کنید بهترین و متناسب ترین طرح را برای ناخن های خود پیدا کنید.  

فرنچ ناخن

  یکی از ساده ترین و در عین حال زیبا ترین طرح های کاشت، فرنچ ناخن می باشد. این طرح که یکی از قدیمی ترین ها به شمار می رود، هنوز هم توسط سلبریتی های جهانی مورد استفاده قرار گرفته و به نوعی یکی از مناسب ترین ها به شمار می رود. در بین رنگ های به کار رفته در آن، رنگ سفید فرنچ ناخن بسیار محبوب بوده و توسط اکثر افراد مورد استفاده قرار می گیرد. گرچه، رنگ های دیگر این دیزاین نیز همگی پر طرفدار و محبوب می باشند.     

مینیمال

  مدت ها است که افراد مختلف روی به استفاده از طرح های مینیمال و ساده آورده و دیگر خبری از طرح های شلوغ و به هم ریخته نیست. این نوع طرح ها، در عین سادگی و مینیمال بودن، زیبایی خاصی به ناخن ها بخشیده و به نوعی شما را از دیگران متمایز خواهند کرد. از دیگر ویژگی های این طرح می توان به راحتی در اجرای آنها اشاره کرد. به این صورت که برای ایجاد این طرح ها نیاز به آموزش های مختلف نبوده و به سادگی میتوان آنها را طراحی کرد.  

کاشت گریم

  این نوع کاشت که به مدت یک سال کم رنگ تر از پیش شده بود، امسال دوباره به یکی از ترند های بازار تبدیل شده و بسیار پرطرفدار واقع شد. گفتنی است که این نوع کاشت به همراه اکلیل و ژل استفاده شده و به همین خاطر از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد.  

آمبره

  این نوع کاشت ها نیز طرفداران خاص خود را داشته و در سال اخیر به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شد. در این طرح کاشت ناخن، شما می توانید دو یا چند رنگ را با یکدیگر ترکیب کرده و رنگ های جذابی را پدید آورید. از طرفی گفتنی است که از این طرح می توانید در کاشت های پودری و ژلی استفاده کنید. در مورد رنگ های جذاب این طرح می توان به استفاده از رنگ های مشکی و قرمز، مشکی و زرد، هلویی و سفید و ... اشاره کرد که هر کدام می توانند ایجاد کننده جلوه خاصی باشند. 
    

رنگ های نود

  این نوع رنگ ها که دوباره به تازگی در بازار های مختلف مطرح شده اند، جزو طرح های ساده بوده که از آنها می توانید به عنوان رنگ زمینه برای طراحی اصلی نیز استفاده کنید. از آنجا که این طرح به صورت مات نیز استفاده می شود، سادگی خاصی داشته و دارای زیبایی مثال زدنی می باشد.  

فرنچ دو خط

  همان طور که پیش تر در همین مقاله نیز به آن اشاره شد، فرنچ ناخن، یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن می باشد. از طرفی، فرنچ دو خط نیز بسیار پرطرفدار بوده و که می توانید از آن در فرنچ ناخن نیز استفاده کنید. طراحی آن بدین صورت است که در ادامه ی فرنچ اصلی ناخن، یک خط نازک همرنگ با فرنچ در میانه ی ناخن و با فاصله با فرنچ ایجاد کرده که این کار زیبایی خاصی را در فرنج به وجود خواهد آورد.  

رنگ های پاستلی

  در صورتی که به دنبال طرح کاشت ناخن نه چندان پیچیده و سخت هستید، بدون شک استفاده از رنگ های پاستلی انتخاب مناسبی خواهند بود. این نوع رنگ ها، بسیار ساده انتخاب شده و در عین حال نیز یکی از جذاب ترین ها در بازار به شمار می روند. از ویژگی های بسیار مناسب این نوع طرح کاشت ناخن، می توان به تنوع آن اشاره کرد. بدین صورت که شما می توانید رنگ های پاستلی را در رنگ ها و طرح های مختلف خریداری و استفاده کنید.  

متالیک

  استفاده از رنگ های متالیک، همواره جزو برترین ها در زمینه آرایشی و زیبایی بوده و امسال هم جزو محبوب ترین ها قرار داشت. از ویژگی های این نوع طرح می توان به استفاده از آنها در طراحی های مختلف اشاره کرد.  

نگین

  اگر به دنبال طرح های پر زرق و برق تر و پیچیده تر هستید، بدون شک طراحی کاشت ناخن نگین می تواند برای شما مناسب باشد. در این نوع کاشت، از نگین ها در سایز ها و طرح های مختلف استفاده شده تا با درخشش خود، زیبایی خیره کننده ای در ناخن ها ایجاد شود. از ویژگی های این نوع کاشت می توان به سخت بودن و طولانی تر بودن روند انجام آن اشاره کرد.  

طرح های ماربل

  به عنوان آخرین طرح کاشت ناخن، قطعا می توانیم طرح های ماربل را پیشنهاد کنیم. این نوع طرح ها دارای دو کاربرد می باشند. آنها در کاشت ناخن به وسیله پودر های کاشت ایجاد شده و در طراحی ها، برای ایجاد شدن آنها نیاز به ژل می باشد. برای زیبا تر شدن آن می توانید از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده کنید. همچنین، لازم به ذکر است که افراد متخصص در این حوزه، با استفاده از پودر های اکلیلی، زیبایی طرح های ماربل را دو چندان می کنند. در نهایت، دقت داشته باشید که این خود شما هستید که می بایست طرح کاشت ناخن خود را انتخاب کنید، البته این موضوع به آن معنا نیست که با هیچ فردی مشورت نکنید، بلکه روند َشما می بایست به این صورت باشد که پس از مشورت های انجام گرفته، خودتان دست به انتخاب بهترین و مناسب ترین طرح بزنید. همچنین، در مورد استفاده از ابزار های کاشت ناخن، خوب است که آنها را از  مجموعه های معتبر بازار تهیه کرده تا پس از استفاده از آنها به مشکلاتی نظیر عفونت ها و ... نشوید. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام