ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
تاپ کات ناخن چیست؟
  • آموزش

تاپ کات ناخن چیست؟

  • 1403-01-31 05:28:09

تاپ کات ناخن چیست؟

تاپ کات لاکی میباشد که آن را روی سطح ناخن کاشت شده با پودر یا ژل، لاک معمولی و روی لاک ژل استفاده میکنند تا دوام لاک بیشتر شود و همچنین از لب پر شدن لاک نیز جلوگیری میکند. 

تاپ کات چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که اشاره شد، تاپ کات به منظور حفاظت لاک و ناخن و جلوگیری از آسیب هایی مانند ترک ناخن شما استفاده می‌شود و اما یک تاپ کات استاندارد، دارای چه ویژگی هایی است؟
  •  دوام بالا
  • براق کننده لاک ناخن
  •  بدون زردی و بدون رنگ(شفاف)
  •  برق ناخن
  •  قابلیت خشک شدن سریع بر روی ناخن

انواع لاک تاپ کات ناخن و کاربرد های آنها:

به طور کلّی چهار(4) نوع تاپ کات در بازار وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

1-لاک تاپ کات ژل ناخن:

ژله ای میباشد و بعد از خشک شدن کامل لاک ژل ، روی ناخن استفاده میشود و از لب پر شدن لاک نیز جلوگیری میکند. برای خشک شدن ، این لاک نیاز به دستگاه یووی دارد.

2-لاک تاپ کات معمولی ناخن:

تاپ کات معمولی را روی لاک معمولی میزنند که هم باعث زود تر شدن لاک میشود و هم دوام لاک را بالا میرد. این لاک در هوای آزاد خشک میشود.

3-لاک تاپ شاین ناخن:

تاپ شاین ژلی می باشد که روی ناخن کاشت شده با پودر یا ژل استفاده میشود و کل سطح ناخن را کاور میکند و باعث ایجاد لایه ای محافظ روی ناخن ها میشود. این لاک برای خشک شدن نیاز به دستگاه یووی دارد.

4-لاک تاپ کات مات ناخن:

این لاک را نیز میتوان روی کاشت پودر و ژل و روی لاک ژل استفاده کرد. لاک تاپ کات معمولی را روی لاک معمولی استفاده میکنند. این لاک همانطور که از اسمش پیداست ، خاصیت مات کنندگی روی ناخن ها دارد. این لاک برای خشک شدن نیاز به دستگاه یووی دارد.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

 
 نظر شما در مورد انواع لاک تاپ کات ناخن ، لاک تاپ کات ژل ناخن ، لاک تاپ کات معمولی ناخن ،  لاک تاپ شاین ناخن ، لاک تاپ کات مات ناخن چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام