ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

تونر مو چیست ؟ همه چیز درباره تونر مو
  • آموزش

تونر مو چیست ؟ همه چیز درباره تونر مو

  • 1403-01-10 14:24:52
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی " تونر مو چیست ،  فواید استفاده از تونر مو ، نحوه استفاده از تونر مو ، ضرر های استفاده از تونر مو ” بپردازیم. همراه ما باشید ؛
 تونر مو جزو یکی از محصولات آرایشی بهداشتی می باشد که برای رنگ کردن موها استفاده میشود. برای رنگ کردن موهای دکلره شده هم می توانید از تونر مو استفاده کنید و به موها حالتی رنگی بدهید. از لحاظ ساختاری، این محصول مانند محصولات براق کننده مو می باشد. تونر موهای باکیفیت حداقل 4 الی6 هفته روی مو ها دوام دارند.  

فواید استفاده از تونر مو :

1-درخشنگی موها 2-صاف شدن موها 3-جلوگیری از کاهش موخوره در موها 4-نرم و لطیف تر شدن موها   

نحوه استفاده از تونر مو :

معمولا زمانی از تونر مو استفاده میکنند که رنگ موها به زردی میزند. در این حالت اگر از تونر مو استفاده شود در موها، سایه روشن هایی زیبا و جذاب پدیدار می شود. معمولا پیشنهاد می شود هر8 هفته از تونر مواستفاده کنید. هنگامی که از تونر مو استفاده میکنید، حتما در کنار آن از نرم کننده مو و ماسک مو استفاده کنید تا موهایتان خشک نشود. برای استفاده از تونر مو ، موهایتان را باید خیلی تمیز بشورید و خشک کنید ، سپس برای بخش هایی از مو که باید رنگ شوند ، از تونر استفاده کنید و بعد از 20 دقیقه به خوبی بشورید.  

برای خرید محصولات مراقبت از مو اینجا کلیک کنید.

ضرر های استفاده از تونر مو :

تونر مو برای موها مانند تقویت کننده عمل میکند و حالتی طبیعی برای موها ایجاد میکند اما اگر بیش  از حد روی موها استفاده شود، موجب آسیب رساندن به ساقه موها میشود.  
  نظر شما در مورد فواید استفاده از تونر مو ، نحوه استفاده از تونر مو ، ضرر های استفاده از تونر مو چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام