ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
خواص روغن جوجوبا برای مو
  • آموزش

خواص روغن جوجوبا برای مو

  • 1403-02-01 17:36:00
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” خواص روغن جوجوبا برای مو ” بپرداریم. همراه ما باشید؛
روغن جوجوبا صمغی روغنی می باشد که از دانه های گیاه جوجوبا به وجود می آید که به همین دلیل می توان از این گیاه به عنوان مرطوب کننده ی مو استفاده کرد. از خواص تقویتی روغن جوجوبا میتوان به جلوگیری از ریزش موها، ضخیم و پرپشت شدن مو ها ، جلوگیری از خشکی مو و ... اشاره کرد.

خواص روغن جوجوبا برای مو :

1-مرطوب کردن موها:

یکی از مهم ترین خواص روغن جوجوبا آبرسانی به مو می باشد. شما میتوانید برای رطوبت رسانی به مو و رفع خشکی و وزی مو، از ماسک حاوی روغن جوجوبا استفاده نمایید تا موهایی نرم داشته باشید.  

2- تمیز نگه داشتن پوست سر:

تنظیم چربی پوست سر یکی دیگر از خواص درمانی روغن جوجوبا برای مو می باشد. برای تمیز نگه داشتن مو ها  میتوانید مقدار کمی از این روغن را به پوست سر بزنید تا پوست سرتان تمیز باشد.  

3- ترمیم آسیب های مو بدلیل وجود حرارت:

یکی دیگر از خواص روغن جوجویا برای مو ، جلوگیری از آسیب دیدن تار های مو در اثر حرارت می باشد. این روغن منافذ کوتیکول های مو را پر میکند و از ایجاد موخوره در مو جلوگیری میکند .  

4- کنترل شوره سر:

روغن جوجوبا به دلیل داشتن خواص ضد باکتری ، احتمال رشد شوره سر را کم کرده و رشد باکتری  را در فولیکول های مو ، کنترل می نماید. 

برای خرید محصولات روغن مو اینجا کلیک کنید.


  نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که آن را در قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام