ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

درمان خشکی موی سر
  • آموزش

درمان خشکی موی سر

  • 1403-01-10 14:13:58
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی " درمان خشکی موی سر  و دلیل داشتن موی خشک " بپردازیم . همراه ما باشید. خشکی مو باعث ریزش و شوره سر میشود. زمانی که مو نرمی و لطافت خود را از دست میدهد ، شکننده تر میشود . کمبود تغذیه ، بیش از حد شستن موها و بیماری میتواند باعث خشکی مو شود. ما میتوانیم  با مراقبت از مو و استفاده از داروهای خانگی از خشکی مو جلوگیری کنیم .   

دلیل داشتن موی خشک

1-کم کاری غده  پاراتیروئید و تیروئید 2-سوء تغذیه 3-استفاده بیش از حد سشوار 4-شستشوی بیش از حد موها 5-مبتلا به عارضه ای به نام نشنگان موی فرفری منکس دلیل خشک شدن پوست آن است که سر چربی کافی را ندارد یا رطوبت مو از دست میرود.   

راه هایی برای درمان خشکی مو

1-کمتر موهای خود را بشویید. شستن مو هفته ای دوبار کافیست. 2-از محصولاتی که فاقد الکل هستند استفاده کنید زیرا الکل مو را خشک میکند. 3-از روغن جوجوبا یا نارگیل استفاده کنید . آن را روی سر خود بمالید تا رطوبت پوست به حالت اولش برگردد. 4-بعد از استفاده از شامپو ، میتوانید از نرم کننده استفاده کنید تا چربی طبیعی مو از دست نرود. 5-از شامپوهایی که مخصوص موهای خشک هستند استفاده کنید زیرا از شامپوهایی که باعث خشکی مو میشوند، کمتر موهارا خشک میکند.

برای خرید محصولات مراقبت از مو اینجا کلیک کنید. 


 نظر شما درباره درمان خشکی موی سر چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام