ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

درمان شوره سر‌ با چند ترفند ساده
  • آموزش

درمان شوره سر‌ با چند ترفند ساده

  • 1403-01-10 13:14:30
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی درمان شوره سر بپردازیم . همراه ما باشید. سلول های مرده ی پوست ،همان شوره است که اگر درمان نشود باعث ریزش مو و کم پشت شدن مو میشود. شوره باعث کاهش اعتماد به نفس شده و آسیب جدی به موی سر میرساند. شوره یک اختلال شایع پوست سر میباشد و پوسته پوسته شدن نشانه ی آن میباشد. خیالتان راحت باشد،‌ شوره جدی و سرایت کننده نیست. علت های رایج بوجود آمدن شوره  عبارتند از کم شستن مو ها،مخمر هایی شبیه قارچ ، پوست خشک ، حساسیت به محصولات مراقبت از پوست ، پوست چرب و حساس میباشد. حال میخواهیم برای شما چند راهکار برای جلوگیری و درمان شوره بگوییم .     

سیر:

سیرمیوه ای است که حکیم و طبیب بزرگ ایران ،در سالهای قبل برای مستحکم تر کردن ریشه های مو و درمان ریزش مو تجویز کرده بود وتاجایی می تواند جلوی شوره را بگیرد، و به شما کمک کند. همچنین سیر خواص ضد قارچی داشته و برای از بین  بردن شوره سر بسیار مفید می باشد.   

آلوئه ورا :

آلوئه ورا، خنک کننده و بازکننده منافذ پوست محسوب میشود و همچنین باعث از بین بردن کپک ها و شوره ها می شود.   

جوش شیرین:

جوش شیرین هم میتواند تا حدودی مؤثر باشد و شوره سر را از بین ببرد. برای استفاده کافیست یک قاشق  غذاخوری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و آن را به عنوان شامپو به موهای خود بمالید . بعد با آب شستشو دهید.     
نظر شما در مورد درمان شوره سر چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام