ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
دستگاه ایربراش ناخن چیست؟
  • آموزش

دستگاه ایربراش ناخن چیست؟

  • 1403-02-01 09:49:01
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ”  دستگاه ایربراش ناخن چیست؟ ، آموزش استفاده از دستگاه ایربراش ناخن ” بپرداریم. همراه ما باشید؛
 

دستگاه ایربراش ناخن چیست؟

این دستگاه یکی از جدید ترین متد های طراحی ناخن می باشد که به وسیله ی آن ، رنگ را روی نوک ناخن اسپری می کنند . این دستگاه برای گسترش طرح هایی خاص به خدمات ناخن می باشد که برای افراد مبتدی در حرفه ناخن نیز مناسب است. این دستگاه یک کمپرسور کوچک هوا دارد که هوا را با رنگ ترکیب می کند و آن را به صورت پودر بیرون میدهد و روی ناخن اسپری میکند . هر چه فشار هوا بیشتر باشد ، قطره ها کوچک تر و هر چه فشار کمتر باشد ، قطره ها بزرگ تر می شوند. روی دستگاه نیز دکمه هایی وجود دارد که با آنها می توانید مقدار قدرت دستگاه را برای کمپرسور هوا و میزان شعاع خروج  رنگ تعیین کنید.

آموزش استفاده از دستگاه ایربراش ناخن :

1-قلم ایربراش را شیلنگ به لوله انتقال به کمپرسور هوا وصل کرده و سپس دستگاه را به برق زده و آن را روشن کنید تا شعاع خروج رنگ و قدرت دستگاه را تنظیم کنید. 2-داخل مخزن روی قلم ایربراش را با هر رنگ لاک ژل به همراه محلول رقیق کننده لاک ژل پر کنید. 3-قلم را مثل یک مداد دست بگیرید و ماشه ی روی آن را به عقب فشار داده تا رنگ آزاد شود . سپس روی ناخن طرح خود را بکشید. 4-پس از خشک شدن طرح در دستگاه یووی، یک لایه نازک تاپ شاین را به کل سطح ناخن بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید.
نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام