ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

راهنمای جامع پودرکاشت ناخن
  • آموزش

راهنمای جامع پودرکاشت ناخن

  • 1403-01-10 01:11:19
  یکی از روش های محبوب و مورد توجه برای کاشت ناخن، کاشت به وسیله پودر بوده که یکی از کاربردی ترین روش ها نیز به شمار می رود. برای اجرای هرچه بهتر این روش، بهتر است با انواع پودر های کاشت بیشتر آشنا شده و همچنین روش انجام آن را نیز بشناسید. به همین دلیل، در ادامه ی مقاله، انواع پودرکاشت ناخن را بررسی کرده و نکات پیرامون هرکدام را نیز معرفی خواهیم کرد.    

بررسی پودرکاشت ناخن

  دقت داشته باشید که پیش از انجام هرگونه کاشت، با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت داشته تا در صورت کاشت ناخن، دچار مشکل نشوید، زیرا گاهی اوقات مواد به کار رفته در کاشت ها برای افراد ایجاد حساسیت کرده و ممکن است ناخن شما دچار عفونت و بیماری شود. گفتنی است که به طور کلی، پودر های ناخن به دو دسته غیر پوشاننده و پوشاننده تقسیم می شوند. در ادامه ابتدا انواع غیر پوشاننده آن را بررسی خواهیم کرد .

پودر های غیر پوشاننده :

  همان طور که از نام این نوع پودر ها مشخص است، پس از استفاده و ترکیب کردن با لیکوئید، حالتی شیشه ای و شفاف پیدا کرده و تمامی جزییات از زیر آن نمایان می باشد. به همین دلیل، پودر های غیر پوشاننده یکی از محبوب ترین ها در این زمینه به شمار می روند.

کلییر

این نوع پودر، به صورت کاملا خشک ارائه شده و گفتنی است که پیش از آنکه با لیکوئید ترکیب شود، کاملا سفید رنگ بوده و پس از ترکیب شدن و سوهان کشی، حالت شیشه ای پیدا کرده و شفاف می شود. این نوع پودر، یکی از پرکاربرد ترین های بازار محسوب شده که به واسطه رنگ شفاف و شیشه ای آن، این امکان به شما داده می شود که انواع طرح های مختلف را برروی آن اجرا کنید. گفتنی است از این نوع پودر در کاشت های مختلف و همچنین در کاور ناخن نیز استفاده می شود. همچنین، از کلییر می توانید در کاشت زیر موادی، کاشت ناخن استند گلس و فول گلس و کاشت های گریم نیز استفاده کنید.    

پودر صورتی

این پودر هم در حالت خشک قرار داشته و قبل از ترکیب، صورتی رنگ می باشد. بعد از اینکه این نوع پودر را بر روی ناخن قرار می دهید، رنگ شیشه ای صورتی پیدا کرده و به زیبایی می درخشد. از این رو، شما می توانید طرح های خود را برروی این رنگ صورتی زیبا طراحی کنید. از پودر صورتی علاوه بر کاشت ناخن و کاور آن، می توانید در کاشت فرنچ ثابت نیز استفاده کنید. در فرنچ ناخن، در صورتی که قصد دارید بیس شما شفاف تر باشد، می توانید به جای پودر هلویی از صورتی استفاده کرده تا کار نهایی شما شفاف تر باشد.  

پودر های پوشاننده :

  این دسته از پودر ها، پس از اینکه با لیکوئید ترکیب شده، حالت غیر شفاف پیدا کرده و شیشه ای نیز نمی باشد. از این نوع مواد در کاشت گریم نیز استفاده می شود.

پودر هلویی

یکی از رایج ترین انواع پودر های پوشاننده، پودر هلویی بوده که پس از استفاده، کل ناخن را پوشانده و دیگر جزییاتی از آن قابل رویت نمی باشد. این نوع پودر بسیار شبیه به پودر صورتی بوده و موارد استفاده از آن شامل کاشت ناخن، گریم، کاور و .... می باشد.

پودر صورتی

این دسته از پودرها، دارای طیف های رنگی مختلفی بوده و شما می توانید بنا به نیاز خود، متناسب ترین را انتخاب کنید. از طرفی، لازم به ذکر است که این پودر می تواند جایگزین پودر هلویی نیز باشد. به دلیل اینکه تمامی ویژگی های این دو نوع پودر مشابه یکدیگر بوده و مشکلی از این بابت ایجاد نخواهد شد.

پودر کرم

این نوع پودر نیز در طیف های رنگی مختلف از تیره تا روشن ارائه شده و شما می توانید بر اساس رنگ پوست و سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. گفتنی است در صورتی که پوست تیره تر دارید، این نوع پودر مناسب تر خواهد بود.

پودر سفید

این پودرکاشت ناخن، یکی از جذاب ترین های بازار بوده که قابلیت پوشش دهی بسیار زیادی داشته و به طور کامل ناخن شما را کاور خواهد کرد. همچنین، می توان گفت به طور کلی رنگ سفید نیز زیبایی خاصی داشته و این موضوع سبب فروش بسیار زیاد این نوع پودر نیز شده است. یکی از مهم ترین استفاده ها از این نوع پودر در بیبی بومر بوده که هنگام ترکیب کردن آن با پودر هلویی، ترکیب بسیار خاصی حاصل شده که جلوه زیبایی را ایجاد می کند. به همین خاطر، این نوع پودر یکی از پرطرفدار ترین ها در بازار لوازم آرایشی و میکاپ می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که قصد دارید برروی ناخن طرح هایی مانند گل برجسته و ... ایجاد کنید، پودر سفید یکی از بهترین گزینه های ممکن خواهد بود.

پودر رنگی

این دسته از پودر ها، نسبت به باقی پودرهای بازار، قیمت بالاتری داشته و برای خرید آن می بایست مبلغ بیشتری را هزینه کنید. اما از طرفی، طیف رنگ های این دسته بندی بسیار زیاد بوده و می توانید بنا به سلیقه خود پودر را خریداری کنید. گفتنی است به دلیل رنگ های به کار رفته در آن، از زیبایی خاصی برخوردار بوده و جلوه مناسبی به کاشت شما خواهد داد.

پودر اکلیلی

این پودرکاشت ناخن، به صورت ترکیب پودر های ساده به همراه اکلیل ایجاد شده که اکلیل های موجود در آن با درخشش سبب زیبایی دو چندان کاشت شما خواهند شد. این پودر ها در کنار زیبایی و سادگی، به دلیل استفاده از اکلیل در آنها یکی از محبوب ترین پودرهای بازار محسوب می شوند. در آخر، توجه داشته باشید که شناخت هر چه بیشتر انواع پودرکاشت ناخن، در کاشت ناخن بسیار تاثیر گذار بوده و با شناخت آنها، می توانید راحت تر و سریع تر پودر مناسب خود را انتخاب کنید. به عنوان نکته نهایی، در نظر داشته باشید از آنجا که عمل کاشت ناخن بسیار حساس و مهم می باشد، سعی کنید مواد و پودر هایی که برای کاشت خود خریداری می کنید را از یک مجموعه ی معتبر تهیه کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل مانند عفونت و ... بتوانید مراتب را پیگیری کنید.
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام