ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

رشد سریع ابرو در یک هفته
  • آموزش

رشد سریع ابرو در یک هفته

  • 1403-01-10 15:36:59
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” رشد سریع ابرو در یک هفته ، درمان های خانگی برای رشد ابروها  ” بپردازیم. همراه ما باشید؛

رشد سریع ابرو در یک هفته :

  میتوان گفت افراد زیادی از مشکل کم پشتی یا ریزش ابرو ناراحت هستند. همانطور که می دانید ابرو یکی از زیبایی های صورت به شمار میرود . علت این کم پشتی و یا ریزش ابرو میتواند دلایل مختلفی داشته باشد ؛ دلایلی مانند: استرس ، کمبود آهن و... باشد . شما میتوانید برای حل این مشکل راهکارهایی که در مجله مارکتمون گفته شده را انجام دهید تا به درمان رشد ابروهایتان کمک کنید :

درمان های خانگی برای رشد ابروها:

روغن زیتون :

یکی از روش های طبیعی و آسان استفاده کردن از روغن زیتون می باشد . این روغن حاوی مقدار زیادی ویتامین ( E) می باشد که میتواند به رشد سریع ابروهایتان کمک کند و تارهای ابروهایتان را نیز ضخیم تر سازد و برای استفاده از روغن زیتون کافیست چند قطره از آن را روی ابروهایتان بزنید و ماساژ دهید تا روغن زیتون جذب پوستتان شود . این کار را یکبار در روز به مدت یک دقیقه انجام دهید. 

گیاه آلوئه ورا:

گیاه آلوئه ورا فولیکول های مو را تقویت کرده و تارهای ابرو را ضخیم می کند و رشد ابروها را نیز سرعت می بخشد. برای استفاده از آلوئه ورا کافیست؛ برگ آلوئه ورا را خریداری کرده و ژل داخل آن را به ابروهایتان بزنید و ماساژ دهید. 

روغن کرچک:

یکی دیگر از موثرترین راه های تقویت و رشد ابروها استفاده از روغن کرچک می باشد. این روغن دارای ویتامین ، پروتئین ، اسید های چرب و آنتی اکسیدان می باشد که به رشد و تقویت ابرو ها کمک میکند. اگر میخواهید ابروهایی زیبا داشته باشید ، هر شب مقداری از روغن کرچک را با برس مخصوص ابرو ، روی ابروهایتان بکشید. 

برای خرید محصولات آرایش ابرو اینجا کلیک کنید.


نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که آن را در قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام