ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

روانشناسی شخصیت درباره انواع آرایش
  • آموزش

روانشناسی شخصیت درباره انواع آرایش

  • 1403-01-09 23:39:32
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” روانشناسی شخصیت درباره انواع آرایش ”  بپردازیم. همراه ما باشید.

1- آرایش کردن به سبک کلاسیک :

در روانشناسی شخصیت اگر فردی به روش کلاسیک آرایش انجام دهد،نشان دهنده این است که فرد، روحیه ای عادی دارد و نمیخواهد که زیاد خود را برجسته نشان دهد. این گونه افراد در روانشناسی آرایش، نشان دهنده افرادی مسئولیت پذیر و ثابت قدم بر روی قول و پیمان خود می باشند. 

2- آرایش غلیظ لب :

قطعا شما نیز مانند بسیاری از خانم ها آرایش لب غلیظ لب را بسیار دوست دارید. اگر از دید روانشناسی به این موضوع نگاه کنیم، متوجه می شویم که این افراد خاص بودن و در معرض دید قرار گرفتن را دوست دارند. این افراد هیچ وقت روی موضوعات کوچک تمرکز نمیکنند و دارای افکار بزرگی در ذهنشان هستند.   

3- آرایش غلیظ چشم ها :

اگر از دید روانشناسی آرایشی به این موضوع نگاه کینم ، متوجه می شویم افرادی که زمان بیشتری را صرف آرایش چشمان خود می کنند. افرادی هستند که از کم ترین فرصت ممکن به بهترین نحو ممکن استفاده میکنند.     

4- آرایش ملایم :

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به آرایش های ملایم و کم رنگ علاقه مند هستید، از دید روانشناسی آرایشی می توان گفت که شما عاشق سفر و گشت و گذار هستید و از اینکه وقت خود را صرف آرایش های غلیظ کنید، متنفرید.  
   
نظر شما در باره ی روانشناسی شخصیت درباره انواع آرایش چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام