ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
روش استفاده از پودر شاتر کروم
  • آموزش

روش استفاده از پودر شاتر کروم

  • 1403-02-04 23:53:07
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی "پودر شاتر کروم چیست ، لوازم مورد نیاز برای طراحی ناخن با پودر شاتر کروم و آموزش طراحی ناخن با پودر شاتر کروم بپردازیم .

پودر شاتر کروم چیست؟

شاتر کروم از انواع یا زیرمجموعه ی پودر کروم به حساب می آید اما با این تفاوت مهم که در پودر شاتر کروم ورقه های ریزی وجود دارد که بخاطر براقیت آنها ، زیبایی ناخن های شما را چندین برابر می کند.

لوازم مورد نیاز برای طراحی ناخن با پودر شاتر کروم:

1- پودر شاتر کروم 2- بیس کات ژل 3- لاک ژل 4- تاپ شاین 5-قلم طراحی 6- بافر 7- ضد قارچ 8- پرایمر 9- دستگاه یووی 

 

1-زیر سازی های اولیه برای ناخن را بطور کامل انجام دهید. 2- ضد قارچ بزنید و اجازه دهید تا خشک شود سپس پرایمر بزنید. 3- روی کل سطح ناخن را بافر بکشید تا چربی های ناخن از بین برود. 4- روی کل سطح ناخن بیس ژل بزنید و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید. 5- لاک ژل ( رنگ دلخواه ) را روی ناخن بزنید و و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید. 6- با قلم طراحی و با استفاده از پودر شاتر کروم طرح مورد نظر خود را روی ناخن ، طراحی کنید. 7- در آخر کار نیز، یک لایه تاپ شاین روی ناخن بزنید تا پودر شاتر کروم فیکس شود و ماندگاری بیشتری روی ناخن داشته باشد. سپس دوباره و دست را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا تپ شاین خشک شود.   از اینکه همراه مارکتمون بودین ، سپاس گزاریم.  

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام