ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

روش برجسته کردن لب ها با آسان ترین روش
  • آموزش

روش برجسته کردن لب ها با آسان ترین روش

  • 1403-01-09 16:36:26
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی برجسته کردن لب ها با آسان ترین روش بپردازیم . همراه ما باشید. یکی از جذاب ترین قسمت بدن ، لبها هستند و امروزه افراد تمایل زیادی به لب های بزرگ دارند. اکثر مردم برای بزرگ کردن لب هایشان به مراکز زیبایی رفته اما خوشبختانه راه های آسان و ساده تری هم برای این کار وجود دارد که  به این روش ها میپردازیم.  

برای افزایش حجم لب ها ، دارچین بهترین است

دارچین خاصیت تحریک کننده و احیاکننده را دارد ، باعث افزایش جریان خون و نرم ترشدن لب ها میشوند. زمانی که افزایش جریان خون زیاد میشود ، لب ها هم پرتر میشوند.    

برجسته کردن لب ها با دارچین و روغن نارگیل

برای اینکه لب های خود را برجسته کنیدعلاوه بر دارچین  ، از روغن نارگیل هم باید استفاده کرد زیرا هم تحریک پذیری دارچین را کم میکند وهم لب را مرطوب میکند. فراموشتان نشود که قبل از استفاده حتماً مقدار کمی از آن مخلوط را به دستتان بزنید تا اطمینان پیدا کنید که به آن آلرژی ندارید.   

برجسته کردن لب ها  با دارچین و وازلین

دارچین و وازلین دیگر مخلوطی مؤثر برای پرکردن لب ها میباشد. وازلین خاصیت تسکین دهنده و مرطوب کنندگی دارد.وازلین همانند روغن نارگیل ، تحریک پذیری وسوزش را کاهش  می دهد. پس از این ترکیب هم میتوانید استفاده کنید.  

برجسته کردن لب ها با دارچین و فلفل

با ترکیب دارچین ، فلفل سیاه و روغن زیتون  هم میتوان لب هارا به راحتی برجسته کرد. روغن زیتون هم مثل وازلین و روغن نارگیل ، باعث کاهش تحریک پذیری دارچین شده و خواص مرطوب کنندگی هم دارد.  

  نظر شما در مورد برجسته کردن لب ها با آسان ترین روش چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام