ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
روش تهیه بهترین ماسک حنا برای تقویت مو
  • آموزش

روش تهیه بهترین ماسک حنا برای تقویت مو

  • 1403-01-29 00:55:41
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” ماسک حنا برای تقویت مو ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

ماسک حنا برای تقویت مو

یکی از موثر ترین ماسک موهای طبیعی ، ماسک حنا می باشد که خواص زیادی دارد و  یکی از این خواص حنا ، جلوگیری از موخوره می باشد.

ماسک حنا و چای سبز:

استفاده از این ماسک باعث نرمی موهایتان می شود. برای درست کردن این ماسک کافیست؛ 3 قاشق چای سبز را به همراه کمی آب جوشانده ، سپس از صافی رد کرده و بگذارید کمی خنک شود. به چای سبز مقداری حنا اضافه کرده تا ترکیب شما خمیری شکل شود. این ماسک مو را 20 دقیقه روی موهایتان بگذارید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.   

ماسک حنا و قهوه:

ترکیب ماسک حنا با قهوه یکی دیگر از ترکیب های پرطرفدار می باشد که از ریزش مو نیز جلوگیری میکند. برای درست کردن این ماسک مو کافیست؛ یک عدد تخم مرغ را بشکنید و به آن مقداری حنا و پودر قهوه اضافه کنید. این ماسک را باید یک ساعت روی موهایتان بگذارید و سپس موهایتان را به خوبی بشورید .  

ماسک حنا و روغن خردل:

اگر به دنبال ماسک مویی می باشید که رشد موهایتان را افزایش دهد و از سفید شدن موهایتان جلوگیری کند، میتوانید از ماسک حنا و رغن خردل استفاده کنید. برای درست کردن این ماسک کافیست ؛ روغن خردل را با حنا ترکیب کنید و هنگامی که به  حالت خمیری شکل درآمد، آن را روی موهایتان قرار دهید. 
  نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام