ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
رژگونه مایع و مزایای استفاده از آن
  • آموزش

رژگونه مایع و مزایای استفاده از آن

  • 1403-01-31 09:52:11
رژگونه مایع یکی از انواع رژگونه است که تاثیر زیادی بر زیبایی آرایش صورت دارد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در بین این همه رنگ و تنوع رژگونه چرا استفاده از نوع مایع آن بهتر است؟ در این بخش تصمیم داریم شما را با مزایای استفاده از آن و همچنین نحوه استفاده آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی رژگونه مایع

رژگونه ای که حالت مایع دارد، یکی از انواع رژگونه است که بافت زیبایی به پوست می بخشد. این نوع رژگونه که دارای رنگ بسیار طبیعی و جذابی است، گونه ها را بسیار شاداب و زیبا نشان می دهد. حتما شما هم به این موضوع پی برده اید که استفاده از رژگونه تا چه حد در زیبایی و شادابی چهره تاثیرگذار است. بنابراین باید بهترین و مناسب ترین رژگونه را انتخاب کنید تا به زیبایی هر چه تمام تر گونه هایتان را آرایش کنید. حال بهتر است ببینیم استفاده از این نوع رژگونه برای چه افرادی مناسب است؟ با ما همراه باشید.

رژگونه مایع برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از رژگونه مایع به افرادی توصیه می شود که پوست های خشک و ملتهبی دارند. کسانی که پوست صورتشان رطوبت کافی ندارد، قطعا باید از لوازم آرایشی استفاده کنند که خشکی پوستشان تشدید نشود. در غیر این صورت با پوسته پوسته شدن پوست صورتشان مواجه می شوند. استفاده از رژگونه پودری گاهی ممکن است خشکی پوست را تشدید کند. یا حتی ممکن است رطوبت متعادل پوست را از بین ببرد. در این صورت اصلا پوست بعد از آرایش جلوه زیبایی نخواهد داشت. شما می توانید با استفاده از رژگونه مایع طراوت و زیبایی را به گونه هایتان ببخشید. زیرا این نوع رژگونه چربی مناسبی را به پوست شما می دهد. البته باعث چرب شدن یا براق شدن بیش از حد پوستتان نمی شود. بنابراین با استفاده از این نوع رژگونه می توانید علاوه بر برخورداری از آرایش زیبا، به سلامت پوستتان نیز کمک زیادی کرده اید.

مزایای استفاده از رژگونه مایع چیست؟

آیا میدانید استفاده از رژگونه ای که حالت مایع دارد، چه مزایایی دارد؟ زمانی که شما متناسب با نوع و جنس پوستتان از این رژگونه استفاده کنید، یک سری مزایا شامل حالتان می شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.
  1. کمک به برجسته سازی گونه ها

از آنجایی که رژگونه مایع براقیت و درخشانی ملایمی به پوست شما می دهد، استفاده از آن باعث برجسته سازی گونه ها می شود. به این ترتیب شما می توانید به گونه هایتان حالت و زاویه دلخواهتان را بدهید. این در حالیست که استفاده از رژگونه های پودری این درخشانی را به پوست شما نمی دهد و ممکن است زاویه دلخواه روی گونه هایتان ایجاد نشود.
  1. هارمونی رنگی ملایم

کسانی که پوست خشک و ملتهبی دارند به خوبی می دانند که اگر از رژگونه های نامناسب استفاده کنند، رنگ گونه هایشان تا چه حد غیر طبیعی و مصنوعی می شود. به همین علت باید بگوییم در صورتی که استفاده از رژگونه مایع را مناسب دیدید، هارمونی رنگی ملایمی روی پوستتان ایجاد می کنید. استفاده از این نوع رژگونه باعث می شود تا رنگ گونه ها زنده تر و جذابتر به نظر برسند. به همین علت ما به شما توصیه می کنیم حتما در آرایشتان از این نوع رژگونه استفاده کنید تا رنگ زیبا و طبیعی به گونه هایتان بدهید.
  1. کمک به حفظ سلامت پوست

از دیگر مزایای استفاده از رژگونه مایع این است که به سلامت پوستتان کمک زیادی می کند. می پرسید چرا؟ زیرا به هیچ عنوان خشکی و التهاب پوستتان را تشدید نمی کند و باعث طراوت پوست صورت و گونه های شما می شود. بنابراین از دیگر ویژگی های مهم این نوع رژگونه ها کمک به حفظ سلامت و شادابی پوست است. 

چگونه از رژ گونه ای که حالت مایع دارد استفاده کنیم؟

طریقه استفاده از رژگونه ای که حالت مایع دارد، قدری با سایر رژگونه ها متفاوت است. برای استفاده از این رژگونه ها باید ابتدا مقداری از آن را روی دستتان بزنید. سپس با کمک انگشتتان آن را به صورت نقطه نقطه و ضربه ای روی پوستتان بزنید. توجه داشته باشید در این مرحله شما باید خط و زاویه گونه هایتان را مشخص کنید. پس از آن باید با استفاده از یک براش پهن و فشرده، رژگونه را روی صورتتان به خوبی محو کنید. به خاطر داشته باشید که این نوع رژگونه را ابتدا باید به صورت ضربه ای و سپس به صورت دورانی به پوستتان بزنید. زمانی که می خواهید خط و زاویه گونه تان را مشخص کنید، باید به فرم کلی چهره تان نیز توجه کنید. زیرا در صورتی که در زاویه سازی اشتباه کنید، قطعا پاک کردن رژگونه از روی پوستتان کمی دشوار خواهد بود. بنابراین حتما با دقت تمام رژگونه را روی پوستتان بزنید. 
 

انتخاب رنگ رژگونه

آیا میدانید برای انتخاب رنگ رژگونه باید به چه پارامترهایی توجه کنید؟ به طور کلی رنگ رژگونه باید با رنگ چشم ها و رنگ لب ها سنخیت داشته باشد. یعنی باید بین این سه عنصر اصلی در چهره تناسب رنگی وجود داشته باشد. بنابراین سعی کنید رنگ رژگونه تان را به گونه ای انتخاب کنید که هارمونی و تناژ رنگی چشم ها و لب هایتان را داشته باشد. همانطور که گفتیم یکی از مزایای استفاده از رژگونه مایع این است که رنگ طبیعی دارد. بنابراین اگر در انتخاب رنگ کمی دقت و توجه داشته باشید، می توانید آرایش زیبا، جذاب و خیره کننده ای داشته باشید. اگر رنگ چشم هایتان تناژ قهوه ای و عسلی دارد، رژگونه با رنگ قرمز، بادمجانی، اناری، جیگری و... روی گونه های شما جذابیت بیشتری خواهد داشت. به طور کلی چشم قهوه ای ها باید سراغ این نوع رژگونه ها بروند. اما در صورتی که چشم هایتان به رنگ آبی یا سبز باشد، باید از رنگ هایی نظیر صورتی، مرجانی، کالباسی و به طور کلی رنگ های نود استفاده کنید. ای رنگ ها جذابیت بسیار زیبا و طبیعی به چهره تان می دهد. بنابراین هیچ گاه قدرت انتخاب رنگ مناسب رژگونه برای داشتن آرایش زیبا و جذاب را دست کم نگیرید. در نهایت نیز باید بگوییم استفاده از رژگونه مایع ماندگاری بالاتری روی پوست شما خواهد داشت. پس از آرایش با این وسیله آرایشی نهایت لذت را ببرید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام