ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

ریمل ابرو چیست؟
  • آموزش

ریمل ابرو چیست؟

  • 1403-01-11 10:59:33
ریمل ابرو یک ابزار آرایش ابرو شبیه به ریمل معمولی است و برای کمک به ابروهای مشکل دار طراحی شده است. مردم از ریمل ابرو برای آراستگی ابروهای نامنظم استفاده می کنند، به ابروهای نازک کمک می کنند تا پرتر و سالم تر به نظر برسند و به ابروهای کم رنگ یا کم رنگ رنگ دهند. دلایل مختلفی وجود دارد که یک فرد ممکن است از ریمل ابرو استفاده کند. زمانی که موچین معمولی کمکی نمی کند، می تواند به منظم کردن ابروها کمک کند. برخی از اشکال ریمل در واقع به عنوان آرایش ابرو عمل می کنند، به این معنی که فرد می تواند از آن برای تغییر موقت رنگ ابروهای خود استفاده کند. این یک گزینه ساده و در عین حال مفید برای افرادی با ابروهای کم رنگ است که می خواهند ابروهای تیره داشته باشند. نوع ریمل ابرویی که فرد استفاده می کند به نتایجی که فرد می خواهد بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر فردی بخواهد از ریمل ابرو فقط برای منظم کردن ابروهای وحشی خود استفاده کند، یک ریمل ابرو شفاف بهترین گزینه خواهد بود. اگر فردی می خواهد رنگ ابروهای خود را تغییر دهد یا آنها را جذابتر کند، باید ریملی را امتحان کند که برای ایجاد رنگ ابرو طراحی شده است. البته، برخی از ریمل های ابرو برای موقعیتهای خاص و یا فان تولید شده اند. این بدان معناست که یک فرد می تواند یک ریمل به رنگ آبی، سبز، بنفش یا هر رنگ سرگرم کننده دیگری که ممکن است بخواهد پیدا کند. به خاطر داشته باشید که همه ریمل های ابرو یکسان ساخته نمی شوند. زمانی که فردی برای محصولات زیبایی ابرو خرید می کند، باید به دنبال ریمل هایی باشد که ادعا می کنند به راحتی قابل استفاده هستند، سبک و نچسب هستند. ریمل ضد آب مفید است، اما او باید بسته بندی را مطالعه کند تا مطمئن شود که ریمل به گونه ای طراحی شده است که به راحتی شسته شود، فقط در صورتی که بیش از حد استفاده کند یا متوجه شود که ریمل مناسب او نیست. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید، عدم پوسته پوسته شدن است، به این معنی که ریمل نباید پس از استفاده شروع به خشک شدن، پوسته پوسته شدن و آشکار شدن کند. برخی از تولید کنندگان ریمل های ابرو ادعا می کنند که ابروها را با مواد مغذی تامین می کنند، که ممکن است برای افرادی که ابروهای نازک و ناسالم دارند مفید باشد.  

ریمل ابرو  و یا ژل ابرو چیست و چه مشخصاتی دارد؟ بهترین برندهای آن کدام است؟

ریمل‌های ابرو به ژل ابرو هم شناخته می‌شوند و علاوه بر پرپشت کردن ابروهای کم پشت، به مرتب و ثابت کردن حالت ابرو (هم پرپشت و هم کم‌پشت) کمک می‌کنند. این ابزار برای زیبایی صورت بسیار تاثیر گذار است  و می تواند صورت شما را کاملا متمایز نماید. ریمل ابرو که زمان زیادی از ورودش به بازار نمی‌گذرد، به دو صورت بی‌رنگ (clear) و رنگی (tinted) در بازار یافت می‌شوند. اگر شما به صورت طبیعی صاحب ابروهای پرپشت هستید به نوع ساده یا بی‌رنگ آن نیاز دارید و اگر صاحب ابروهای کم‌پشت یا با موهای روشن هستید، به انواع رنگی و colorful  آن نیاز دارید. به طور کلی رنگ ابروهای شما می‌تواند یا دو درجه تیره تر یا دو درجه روشن‌تر از رنگ موهای شما باشد. اگر نوع رنگی آن را نیاز دارید باید بدانید که باید رنگ آن را با توجه به رنگ پوست و موهایتان انتخاب کنید. چرا که عدم توجه به این موضوع می تواند ظاهر شما را به هم بریزد.  

موهای شما چه رنگی است؟

  • قهوه‌ای تیره یا مشکی: بهترین ریمل ابرو برای شما، باید رنگ‌های تیره (مانند رنگ مشکی) داشته باشد.
  • خرمایی: بهترین ریمل ابرو برای شما می‌تواند رنگ خرمایی (مشابه رنگ موهایتان) یا یک درجه تیره‌تر باشد.
  • بلوند: بهترین ریمل ابرو برای شما می‌تواند از بین طیف رنگی بلوند تا قهوه‌ای روشن انتخاب شود.
  • قهوه‌ای روشن: توجه کنید که بهترین ریمل ابروی شما به هیچ وجه از بین طیف رنگ‌های قهوه‌ای تیره انتخاب نشود.
  • تناژ قرمز: بهترین ریمل ابرو برای شما باید از طیف رنگهای  قهوه‌ای گرم انتخاب شود.

برخی از برندها و محصولات ریمل ابرو

  • Marc Jacobs Beauty Brow Tamer Grooming Gel
  • Brow Stylist Boost & Set Brow Mascara- L’Oréal
  • Double Duty Beauty Busy Gal- Tarte

چند نکته هنگام استفاده از ریمل ابرو

  • بنابراین از زدن دوباره یا چندباره آن خودداری کنید تا ظاهری تکه تکه و نامتناسب به ابرو هایتان ندهد.
  • به حساسیت نشان دادن پوست ابروی خود حساس باشید و از محصولاتی که آلرژی میدهند استفاده نکنید.
  • صورت و ابروها را قبل از استفاده بشویید
  • ریمل ابرو معمولا جزء آخرین مراحل میک آپ است
  • ریمل ابرو با پاک‌کننده‌های آرایشی مناسب پاک می‌شود.
  • توجه داشته باشید که هنگام خرید ریمل یا هر محصول آرایشی دیگر، از محصولات تستر در فروشگاه‌ها استفاده نکنید؛ زیرا افرادی که قبلا از این مواد استفاده کرده‌اند ممکن است، باعث انتقال برخی بیماری‌ها از جمله بیماری‌های پوستی شوند.

برای خرید محصولات آرایش ابرو اینجا کلیک کنید.

آیا می توان از ریمل مژه به جای ریمل ابرو استفاده کرد؟ واقغیت اینست که نمیتوان جایگزین کردن و بهتر است که از هر کدام در جای خود استفاده نمایید.  
   

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام